Pekka Lundmark, perėmęs „Nokia“ telekomunikacijų įrangos padalinį, parengė trijų etapų planą – pertvarkyti, paspartinti ir išplėsti. Baigusi pirmąją plano dalį, „Nokia“ sutelks dėmesį į spartinimą ir pirmą kartą per 60 metų keičia savo logotipą, taip parodydama strategijos pokyčius.

„Nokia“ atsisako mėlynos spalvos ir pakeičia ją bet kokia, kuri labiau tinka atsižvelgiant į situaciją, t. y. konkreti spalvinė schema nepriskiriama. Lundmark sakė, kad „Nokia“ nebėra tik išmaniųjų telefonų bendrovė, o verslo technologijų bendrovė.
„Buvo asociacija su išmaniaisiais telefonais, o dabar esame verslo technologijų bendrovė.“
Be telekomunikacijų įrangos verslo plėtros, „Nokia“ ketina sutelkti dėmesį į įrangos pardavimą kitoms įmonėms. Tarp jų – privatūs 5G tinklai ir įranga automatizuotoms gamykloms, kuri padėtų bendrovei tapti „Microsoft“ ir „Amazon“ konkurente šioje srityje. Lundmark paminėjo, kad „Nokia“ svarsto galimybę vystytis ir augti ir kitose srityse.