Pietų Korėjos milžinė „Samsung“ yra puikiai žinoma ne tik dėl kuriamų išmaniųjų telefonų, tačiau ir kaip itin kokybiškų televizorių gamintoja. Nors šios bendrovės produkcija ir yra kiek brangesnė nei kitų konkurentų, tačiau yra puikiai vertinama ne tik ekspertų, bet ir pirkėjų. Tai atskleidžia ir naujausia pardavimų statistika.
„Samsung“ ir toliau išlieka didžiausiu televizorių gamintoju, atskleidžia naujausia tyrimų bendrovės „Omdia“ informacija. Pietų Korėjos milžinė 2022 metais išsaugojo savo lyderės poziciją ir joje puikuojasi jau septynioliktus metus iš eilės. Akivaizdu, kad bendrovės koncentracija ties kokybiškų produktų kūrimu duoda savo rezultatų. Pastebima ir tai, jog „Samsung“ kasmet didina savo rinkos dalį ir toliau tęsią dominavimą.
Pranešama, jog 2022 metais bendrovė pardavė net 9,65 mln. QLED ir „Neo QLED“ televizorių, o šių produktų bendri pardavimai jau perkopė 35 mln. ribą, skaičiuojant nuo 2017 metų. Pietų Korėjos milžinė yra ir itin didelių televizorių rinkos lyderė. Bendrovė pernai buvo atsakinga už 36,1 proc. parduotų 75 colių, o taip pat ir 42,9 proc. parduotų 80 colių įstrižainės televizorių. Aukščiausios klasės televizorių segmente korėjiečiai pelnė net 48,6 proc. visos rinkos.
„Per pastaruosius 17 metų mūsų pramonės lyderystės pasiekimai tapo įmanomi dėl nuolatinio mūsų vartotojų lojalumo ir pasitikėjimo mūsų produktais“, – sakė „Samsung Electronics“ vaizdo ekranų verslo vykdomasis viceprezidentas Cheolgi Kimas. „Mes ir toliau tiesiame kelią, kad sukurtume aukščiausios kokybės įrenginių patirtį, kurie viršytų aukščiausios klasės vaizdo kokybę.“
Tokią „Samsung“ sėkmę, neabejotinai, lemia nuolatinės inovacijos, naujausios technologijos ir išskirtinis požiūris į klientą. Vizualiai gražus ir praktiškas įmonės prekių dizainas atspindi į klientą orientuotą filosofiją. Su tokiomis funkcijomis kaip valdymas balsu ir išmaniųjų namų integracija, „Samsung“ televizoriai sukurti taip, kad juos būtų paprasta naudoti ir jie būtų intuityvūs.
Prie tokios „Samsung“ sėkmės prisideda ir didžiulis platinimo tinklas. Bendrovė gali pasiekti platų klientų ratą, nes yra stipri tiek išsivysčiusiose, tiek augančiose srityse. Daugiau nei 200 šalių parduoda „Samsung“ televizorius, o Pietų Korėjos milžinės taip pat turi ir didelį mažmeninės prekybos tinklą tokiose šalyse kaip JAV, Kinija ir Indija.