Į socialinių tinklų portalus vis dažniau krypsta ne tik bendravimo ištroškusių žmonių akys. Šiuose tinklalapiuose aktyviai naršo ir „galvų medžiotojai“, ieškantys savo klientams potencialių darbuotojų.
„Verslo tinklalapiai, tokie, kaip „LinkedIn“ naudingi visiems, ieškantiems darbo bei tiems, kas jį siūlo. Mūsų bendrovės darbuotojai čia taip pat dažnai ieško kandidatų“, - sakė personalo atrankos bendrovės „Maximus“ vykdantysis direktorius Satnamas Braras. Anot jo, tokie portalai, kaip „MySpace“, yra skirti daugiau bendravimui, tačiau kasdien auganti jų auditorija taip pat pradėjo dominti personalo atrankos kompanijas.
Bendrovė „Jobtonic“ neseniai socialinių tinklų portale „Facebook“ įdiegė specialią programą, kurios dėka vartotojai gali naršyti įvairius darbo pasiūlymus. Radus pasiūlymą, kuris galėtų dominti draugą ar pažįstamą, jį iškart galima persiųsti bei už tai netgi užsidirbti pinigų, jei draugas gaus darbą.