Internetinės prekybos nestabilumą lemia vakarų įmonių plėtra į užsienio regionus. Bendrovės „Forrester Research“ tyrimo duomenimis, šiuo metu pasaulinė prekyba internetu auga netolygiai. Teigiama, jog daug nuostolių patiria vakarų bendrovės, dirbančios Azijos ir silpnesnės ekonomikos rytų Europos bei Pietų Amerikos regionuose.
Tyrimo metu apklausta daugiau nei 160 JAV ir vakarų Europos bendrovių, vykdančių internetinę prekybą užsienyje. Paaiškėjo, kad net ketvirtadalis jų savo paslaugų neteikia užsienio kalba. „Forrester Research“ specialistai teigia, kad vakarų bendrovės nepakankamai atsižvelgia į kituose regionuose kylančius kultūrinius skirtumus.
„Užsienyje savo veiklą vystančios bendrovės turi nuolatos palaikyti ir tvirtinti savo teikiamas pamatines vertybes, o prireikus – ir jas adaptuoti prie tam tikros kultūros. Kalbos barjeras šioje vietoje yra pakankamai didelė kliūtis“, – teigiama tyrimą vykdžiusios įmonės pranešime.
„Forrester Research“ taip pat pažymėjo, kad veiklą į užsienio regionus plečiančios interneto bendrovės turėtų siekti centralizacijos, užuot tarnybines stotis išdėsčiusios po visą pasaulį. Tai sutaupytų nemažai pinigų ir palengvintų personalo vadybą.