Penktus metus iš eilės „Renault“ išlieka Baltijos šalių komercinių automobilių rinkos lyderiu. 2022 m. užregistruoti 2 258 „Renault“ furgonai, sudarantys 23,8 proc. rinkos. Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje „Renault“ furgonai užėmė pirmąją vietą.
„Renault Master“ išlaikė lyderio pozicijas savo segmente ir Baltijos šalių komercinių automobilių rinkoje. Populiarus ir „Renault Trafic“, kuris taip pat yra savo segmento lyderis.
2022 m. Baltijos šalyse buvo užregistruoti 4363 „Renault“ lengvieji automobiliai ir furgonai. Šis rezultatas prekės ženklui užtikrino ketvirtąją vietą Baltijos šalių rinkoje.
Palyginti su 2021 m., „Renault“ elektrifikuotų automobilių (HEV, PHEV, BEV) pardavimai išaugo trečdaliu, „E-Tech“ serijos automobiliai jau sudaro 22 proc. produktų asortimento.
2022 m. „Renault“ penktą kartą iš eilės tapo Baltijos šalių komercinių automobilių rinkos lyderiu ir užėmė pirmąją vietą pagal pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Užregistruoti 2 258 „Renault“ furgonai, sudarantys 23,8 proc. rinkos.
„Renault Master“ jau daugelį metų išlaiko lyderio pozicijas furgonų iki 3,5 t kategorijoje. 2022 m. užregistruota 1 587 šio modelio vienetų. Mikroautobusų segmente pirmauja „Renault Trafic Passenger“, sudarantis 26 proc. Vidutinių furgonų segmente pirmąją vietą užima „Renault Trafic“, kuriam atitenka 17,8 proc., ketvirtoji vieta keleivinių furgonų segmente atiteko „Renault Express Van“.
2022 m. Baltijos šalyse buvo užregistruoti 4363 „Renault“ lengvieji automobiliai ir furgonai, tad „Renault“ patenka į ketvirtąją vietą ir užima 6 proc. Baltijos šalių rinkos.
2022 m. buvo parduoti 2 105 „Renault“ lengvieji automobiliai, o prekės ženklo rinkos dalis sudarė 3,3 proc. Pagal lengvųjų automobilių pardavimus privatiems klientams „Renault“ pateko į TOP8 sąrašą (viena pozicija aukščiau, lyginant su 2021 m.).
Populiariausiu keleiviniu modeliu išliko „Renault Arkana“ (458 vnt.), po jo sekė „Renault Captur“ (348 vnt., 20,1 proc. pardavimų sudaro hibridinės versijos). Nemažas klientų susidomėjimas ir „Clio“, kuris savo segmente užima ketvirtąją vietą.
„Renault" užima trečiąją vietą pagal elektromobilių pardavimus Europoje ir antrąją vietą pagal visiškai hibridinių automobilių pardavimus Europoje. Baltijos šalių rezultatai rodo, kad „Renault“ elektrifikuotų automobilių (HEV, PHEV, BEV) pardavimai išaugo trečdaliu. „Renault E-Tech“ asortimentas sudaro 22 proc. prekės ženklo asortimento. „Renault“ siūlo platų elektrinių ir hibridinių lengvųjų automobilių pasirinkimą, kurį sudaro visiškai elektriniai automobiliai „ZOE E-Tech electric“ ir „Megane E-Tech electric“, taip pat hibridiniai automobiliai: „Clio E-Tech Full Hybrid“, „Captur E-Tech Full Hybrid“, „Megane Grandtour E-Tech Plug-in Hybrid“, „Arkana E-Tech Full Hybrid“. Komercinių automobilių asortimentą papildo elektriniai „Kangoo Van E-Tech“ ir „Master E-Tech electric“ modeliai.