Bendrovė „LG Electronics“ (LG) skelbia, kad metinės 2022 m. konsoliduotos pajamos siekė 62 mlrd. eurų (pagal Europos centrinio banko ketvirčio vidutinį kursą), o veiklos pelnas – 2,6 mlrd. eurų.
2022 m. LG pasiekė didžiausias kada nors gautas metines pajamas – jos pirmą kartą istorijoje viršijo 59,5 mlrd. eurų ir, palyginti su 2021 m., kai pardavimai pirmą kartą viršijo 52 mlrd. eurų, padidėjo 12,9 proc. Rekordiniai pardavimai atspindi nuolatinį augimą, paremtą tvirtais pagrindais, nors metiniam pelningumui įtakos turėjo sudėtingos pasaulio ekonomikos sąlygos.
Bendrovės pajamų augimą 2022 m. lėmė didelė aukščiausios kokybės buitinės technikos ir automobilių dalių paklausa. Jau septintus metus iš eilės buitinės technikos verslo padalinys kasmet pastebimai auga. 2022 m. „LG Vehicle components Solutions“ versle įvyko šuolis, atspindintis nuolatinį automobilių pramonės augimą, šis verslas pirmą kartą viršijo 10 proc. visų bendrovės LG pajamų.
„LG Home Appliance & Air Solution Company“ užfiksavo dar vienus rekordinius metus – 2022 m. pajamos siekė 22 mlrd. eurų, t. y. 10,3 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Tokius rezultatus lėmė į aukščiausios kokybės prietaisus orientuota bendrovės strategija, apimanti unikalius prietaisus, pavyzdžiui, drabužių priežiūros sistemas „LG Styler™“, skalbyklės ir džiovyklės derinį viename „WashTower™“ ir šaldytuvus „LG InstaView“ su „Craft Ice™“. Dėl padidėjusių investicijų į rinkodarą ir didesnių logistikos sąnaudų metinis 2022 m. veiklos pelnas buvo 819 mlrd. eurų mažesnis nei ankstesniais metais. Verslo padalinys planuoja ir toliau nuosekliai įgyvendinti į aukščiausios kokybės produktus orientuotą strategiją ir didinti jų konkurencingumą bei stiprinti masinės klasės produktų asortimentą, taip pat įgyvendinti sąnaudų struktūros valdymą, siekiant padidinti pelningumą. Be to, bendrovė spartins išmaniųjų namų ekosistemų plėtrą vystydama atnaujinamų prietaisų asortimentą užsienio rinkose.
„LG Home Entertainment Company“ pajamos 2022 m. siekė 11,6 mlrd. eurų, o veiklos pelnas – 4 mlrd. eurų. Nors mažesnė pasaulinė televizorių paklausa turėjo įtakos pajamoms ir veiklos pelnui, palyginti su 2021 m., bendrovės turinio ir paslaugų verslas, pagrįstas LG išmaniosios televizijos platforma, nuo 2018 m. išaugo dešimt kartų. Išliekant sudėtingai verslo aplinkai, bendrovė daugiausia dėmesio skirs LG išmaniosios televizijos platformos plėtrai, siekdama diversifikuoti verslo sritis ir užtikrinti augimą ateityje. Be to, bendrovė išlaikys konkurencinį pranašumą plėtodama aukščiausios kokybės televizorių segmentą, pavyzdžiui, OLED TV ir QNED TV, taip pat veiksmingai valdydama rinkodaros išlaidas.
„LG Vehicle component Solutions Company“ pajamos 2022 m., palyginti su 2021 m., padidėjo 29,1 proc. iki 6,4 mlrd. eurų, o metinis veiklos pelnas siekė 126,5 mlrd. eurų. Pelningą verslo padalinio augimą lėmė aktyvus reagavimas į didesnę automobilių gamintojų paklausą. 2022 m. pabaigoje bendra sukauptų automobilių dalių užsakymų vertė siekė apie 59 mlrd. eurų, o tai rodo, kad bendrovė yra pirmaujanti pasaulinės automobilių pramonės tiekėja. LG ir toliau stiprins savo pasaulinę tiekimo grandinę ir sieks toliau didinti pelningumą efektyviai valdydama sąnaudų struktūrą.
„LG Business Solutions Company“ pajamos 2022 m., palyginti su praėjusiais metais augo, dėl nenutrūkstamo informacinių ekranų rinkos atsigavimo, 11,2 proc. ir siekė 4,5 mlrd. eurų. Veiklos pelnas per visus metus sumažėjo daugiausia dėl mažesnės asmeninių kompiuterių ir monitorių paklausos po pandemijos. Ateityje bendrovė planuoja didinti asmeninių kompiuterių ir monitorių konkurencingumą bei užtikrinti stabilų augimą verslo verslui segmente kurdama labiau pritaikytus produktus.