Automobilių rinka keičiasi. Visame pasaulyje vis labiau populiarėja elektrinės transporto priemonės, o tai atsispindi ir pardavimų ataskaitose. Dabar pasirodė naujienos ir iš JAV elektromobilių milžinės „Tesla“, kuri planuoja taikyti dar agresyvesnę pardavimų strategiją.
Elono Musko valdoma bendrovė ketina mažinti savo elektrinių automobilių kainas ne tik JAV, bet ir Europos rinkoje. Tokiu sprendimu „Tesla“ tikisi mesti iššūkį didiesiems automobilių gamintojams, o taip pat ir padidinti savo pardavimus. Skelbiama, jog mažesnės kainos bus taikomos „Model Y“ ir „Model 3“ modeliams.
Pastaruosius keletą mėnesių „Tesla“ fiksavo mažesnius „Model Y“ ir „Model 3“ elektrinių automobilių pardavimus, tačiau sumažinus kainas, tikimasi, kad rezultatai pagerės. Pranešama, jog JAV gamintojas kainas sumažins net 20 proc. Panašu, kad norėdama toliau augti ir pilnai išnaudoti gamyklas, kurias atidarė ar išplėtojo praėjusiais metais, „Tesla“ ketina sumažinti savo pelno maržas, tačiau didinti pardavimus.
Rinkos analitikai įsitikinę, kad toks E. Musko valdomos bendrovės sprendimas gali nulemti 12–15 proc. didesnius pardavimus. Dano Iveso teigimu, toks „Tesla“ žingsnis rodo ir agresyvią kompanijos strategiją, kovoje su šios rinkos vilkais.
„Tai yra aiškus šūvis, nutaikytas į Europos ir JAV automobilių gamintojus. „Tesla“ nori parodyti, jog neketina likti savo smėlio dėžėje, kuomet rinkoje vyksta elektromobilių kainų karas. Bendrovė praras dalį pelno, tačiau tos strateginis ėjimas patiks potencialiems pirkėjams“, – įsitikinęs D. Ivesas.
„Tesla“ atstovai, komentuodami kainų mažinimo sprendimą, tikino, kad jis priimtas dėl kainų infliacijos stabilizavimosi. Mažesnės kainos jau yra taikomos kai kuriuose Europos regionuose. Vokietijoje „Model 3“ ir „Model Y“ kainos sumažėjo iki 17 proc., priklausomai kokios konfigūracijos modelį norima įsigyti. Prancūzijoje kainos sumažintos iki 18 proc.