Ketvirtąjį ketvirtį pagal kompiuterių pardavimus pirmavo „Lenovo“, kuri į rinką pristatė 15,5 mln. vienetų, o HP – 13,2 mln. vienetų. Trečioje vietoje atsidūrė „Dell“ – per šventinį ketvirtį tiekusi 10,8 mln. sistemų, o „Apple“ per tą patį laikotarpį pardavė 7,5 mln. kompiuterių „Mac“. Visų šių gamintojų tiekimas lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus buvo neigiamas, jei tiksliau, tai 28,1 % sumažėjimas. Bendrai visi gamintojai į rinką ketvirtame ketvirtyje tiekė 67,2 mln. asmeninių kompiuterių.
Per visus metus gamintojai į rinką tiekė 292,3 mln. vienetų kompiuterių, rinka gerokai viršijo iki pandemijos buvusį lygį. Vis dėlto yra priežasčių nerimauti, nes IDC nurodo, kad daugelis naudotojų turi palyginti naujus asmeninius kompiuterius, o pasaulio ekonomikos būklė nėra gera.
Kaip „Adobe“ išsiaiškino neseniai atliktoje šventinės prekybos analizėje, ketvirtąjį ketvirtį mažmenininkai, siekdami paskatinti paklausą, taikė nuolaidas. Asmeninių kompiuterių pramonė nebuvo apsaugota, nes vidutinės pardavimo kainos (ASP) keliuose kanaluose sumažėjo, tikintis parduoti perteklines atsargas.
IDC tyrimų vadovas Jitesh Ubrani pažymėjo, kad, nepaisant pastangų, atsargų valdymas ateinančiais ketvirčiais išliks pagrindinė problema ir gali toliau daryti įtaką ASP. Rinkos tyrimų bendrovės teigimu, bendrai sutariama, kad asmeninių kompiuterių rinkos segmentai gali vėl pradėti augti iki 2023 m. pabaigos, o platesnė rinka atsigaus maždaug 2024 m.