Jennifer Saba iš „Reuters“ praneša, kad „Microsoft“ ruošiasi įsigyti „Netflix“. Panašu, kad tai ilgamečio kompanijos vadovo Satya Nadella idėja. Nuo tapimo vadovu 2014 metais Nadella gerokai apsipirko – nuo „Minecraft“ kūrėjų, „Linkedin“ ir „Nuance“ iki žaidimų kūrėjo „Activision Blizzard“. „Microsoft“ per santykinai trumpą laiką įsigijo verslų už daugiau nei šimtą milijardą dolerių. Tiesa, „Netflix“ greičiausiai bus stambiausias „Microsoft“ pirkinys iš čia paminėtų.
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.
Prognozuojama, kad „Netflix“ vertė gali siekti 190 milijardų dolerių. „Microsoft“ kompanija yra bent 13 kartų didesnė, todėl gali leisti sau tokius pirkinius.
Šios kompanijos jau yra susijusios bendradarbiavimo ryšiais. „Netflix“ pasirinko „Microsoft“ kaip savo reklamų partnerį, o „Microsoft“ prezidentas Bradas Smithas sėdi ir „Netflix“ taryboje.
Kam „Microsoft“ reikalingas internetinio transliavimo milžinas? „Microsoft“ labai domisi žaidimų transliavimo idėja. „Netflix“ čia jau žengė pirmuosius žingsnius, bet „Microsoft“ pinigai ir technologijų galia gali priartinti šias ambicijas prie įkandamų tikslų. Žaidimų transliavimas, beje, yra gana įdomi technologija. Vietoje to, kad žmogus pirktų brangų žaidimų kompiuterį ir leistų jam stovėti be darbo kokias 10-18 valandų kasdien, jis gali prenumeruoti žaidimų transliavimo paslaugą ir nuotoliniu būdu žaisti galinguose serveriuose kažkur duomenų centre.
Kada šis sandoris gali būti užbaigtas? Na, sunku pasakyti. Tačiau kitais metais tikriausiai pasirodys daugiau naujienų.