Bendrovė „L'Oréal“ paskelbė apie partnerystę su „Ready Player Me“, lyderiaujančia žaidimų avatarų platforma metavisatoje. „Ready Player Me“ kuriant savo virtualų atvaizdą, kurį galima naudoti daugiau nei 4 tūkst. platformų ir programėlių visame pasaulyje, siūloma pasitelkti išskirtinius, pirmaujančius grupės prekės ženklus „Maybelline New York“ ir „L'Oréal Professionnel“ makiažo bei šukuosenų įvaizdžius.
Bendradarbiaudami su žinomais makiažo, šukuosenų meistrais ir trimačio vaizdo menininkais, abu prekių ženklai siūlo rinktinius įvaizdžius, kuriuos kartu sukūrė 3D dizaineris ir kūrėjas Evanas Rochette‘as. Pirmaujantis pasaulyje kosmetikos prekės ženklas „Maybelline New York“ metavisatoje siūlo penkis vizažo įvaizdžius, suteikdamas galimybę kūrybiškai išreikšti save per išvaizdą virtualiame kontekste. Plaukų profesionalų industrijos lyderis „L'Oréal Professionnel“ taip pat siūlo penkis įkvepiančius, tendencijomis paremtus šukuosenų modelius, kuriais plėtoja kūrybiškumo ribas ir skatina neribotas virtualaus stiliaus išraiškas.
Visi šie įvaizdžiai yra pasiekiami „Ready Player Me“ platformoje. Ši partnerystė pabrėžia „L'Oréal“ susidomėjimą metavisata, siekiant efektyviau pasiekti vartotojus nuolat besikeičiančiame pasaulyje ir pasiūlyti jiems naujų produktų bei paslaugų.
„Mes tikime, kad grožio ateitis bus fizinė, skaitmeninė ir virtuali, – sako Asmita Dubey, „L'Oréal" grupės skaitmeninės rinkodaros vadovė. – Mūsų prekių ženklai kuria naujas, įtraukiančias ir virtualias patirtis, išnaudodami virtualias erdves, žaidimų pritaikymo galimybes, reklamą virtualiame pasaulyje ir virtualius ambasadorius bei nuomonės formuotojus. Džiaugiamės klodami pamatus grožio ateičiai „Web3“ ir metavisatoje.“
„Maybelline New York“ makiažo įvaizdžiai ir „L'Oréal Professionnel“ šukuosenos nuostabiai papildo „Ready Player Me“ platformą, – sako Timmu Tõke, „Ready Player Me“ vadovas ir bendraįkūrėjas. – Negalime atsidžiaugti bendradarbiavimu su „L'Oréal“ ir jų avataro individualizavimo funkcijomis savo avataro kūrimo sistemoje ir su „Ready Player Me“ suderinamose programose bei žaidimuose, įskaitant „Spatial“, „HiberWorld“ ir „VRChat“.“
„L'Oréal" grupės „Metaverse3“ vadovė Camille Kroely juos papildo: „Ši partnerystė leidžia mums geriau suprasti vartotojų apetitą virtualiam grožiui ir patobulinti grožio patirtis. Pasaulyje žaidžia daugiau nei trys milijardai žmonių, todėl mums svarbu ištyrinėti naujus grožio modelius, o taip pat užtikrinti, kad ši patirtis taptų prieinamesnė ir labiau įtraukianti. Pasitelkdami kūrybiškumą, technologijas ir „L'Oréal“ grožio meistrų kompetenciją, siekiame pasiūlyti saviraiškos erdvę, atspindinčią mūsų įvairovę ne tik fiziniame pasaulyje.“