Elektromobilių bumui tęsiantis – auga ir konkurencija rinkoje. Europoje ne vienerius metus buvome pripratę prie tų pačių, gerai žinomų, automobilių gamintojų vardų, tačiau pastaruoju metu galime išvysti vis daugiau naujų vardų, kurie atkeliauja iš Kinijos ir sėkmingai įsitvirtina mūsų regione.
Britų automobilių gamintojas MG, kuris dabar priklauso Kinijos bendrovei „SAIC Motor“, vis labiau įtvirtina savo pozicijas Europoje, o tai puikiai iliustruoja ir šių metų pardavimų rezultatai. Remiantis naujausia informacija, ši bendrovė pirkėjams pristatė 106 proc. daugiau automobilių nei pernai.
Pranešama, jog MG Europos žemyne pristatė daugiau nei 50 tūkst. elektriniu automobilių, kas rodo net 160 proc. augimą, o JK rinkoje šios bendrovės produktais džiaugėsi beveik 50 tūkst. pirkėjų, kas rodo 64 proc. augimą šiame regione. Kinų valdomas prekinis ženklas per pirmuosius vienuolika šių metų mėnesių iš viso jau pristatė virš 100 tūkst. elektromobilių, o taip išaugusius pardavimus lėmė išplėstas prekybos tinklas regione.
MG jau atidarė daugiau nei 790 parduotuvių, kurios įsteigtos 38 Europos valstybėse, o ateityje planuojama dar labiau plėsti prekybos tinklą regione. Verta pastebėti, jog rugsėjo mėnesį Europoje debiutavo ir naujasis „MG4 Electric“ modelis, kuris sulaukė didelio pirkėjų susidomėjimo. Europiečiai pateikė daugiau nei 20 tūkst. užsakymų per pirmuosius tris šio modelio išleidimo mėnesius.
Įdomu ir tai, jog augančius pardavimus MG fiksavo kone visus metus. Per pirmus aštuonis šių metų mėnesius bendrovės pardavimai Europoje augo net 279 proc., kuomet buvo parduota daugiau nei 13 tūkst. elektromobilių.
Priminsime, jog 2005 metais MG prekinis ženklas buvo įsigytas „Nanjing Auto“ bendrovės, o po dviejų metų pastarąją perpirko Kinijos milžinė „SAIC Motor“, kuri gerai žinomą britų vardą valdo iki šiol.