Kinijos automobilių gamintojai vis labiau stiprina savo pozicijas Europoje. Didžiosios bendrovės skiria vis daugiau dėmesio mūsų regionui, o tai galima pastebėti ne tik skirtingų modelių gausa, bet ir kitais planais, kurie susiję su elektrinių automobilių gamyba.
Vienas didžiausių Kinijos automobilių gamintojų BYD tęsia savo plėtrą Europoje, o dabar aiškėja, kad čia planuojama atidaryti ir pirmąsias gamyklas. Kompanijos viceprezidentė Li Ke, kalbėdama su „Bloomberg“, patikino, kad Europoje planuojama atidaryti vieną arba dvi gamyklas. Tiesa, nėra žinoma kur tai planuoja padaryti, neatskleista ir kada.
Tokie BYD atstovų pareiškimai neturėtų stebinti. Kinijos milžinė vykdo plėtrą į įvairias Europos šalis, tarp kurių patinka ne tik Vokietija, Švedija, Danija, Belgija, Liuksemburgas, Prancūzija, Nyderlandai, bet ir Norvegija, kur elektromobiliai yra itin populiarūs. Gamyklų atidarymas Senajame žemyne skamba kaip itin logiškas sprendimas. Tai turėtų palengvinti ir pristatymo galimybes.
Šiai dienai, BYD savo produkcijos pristatymu pirkėjams rūpinasi pati. Kompanijos vadovai turi itin aukštus reikalavimus bei standartus pristatymo paslaugas teikiančioms bendrovėms, o tai lėmė, kad iki šiol neatsirado kas galėtų juos atitikti. Gamyklos ar kelių atidarymas Europoje leistų sumažinti ir pristatymo išlaidas.
Priminsime, jog BYD jau yra pažadėjusi į Europą atgabenti ir tris savo populiariausius modelius – tai „Atto 3“, „Tang“, o taip pat ir „Han“ sedaną. Visi jie naudoja kompanija sukurtą „e-Platform“ bazę ir turi „LFP blade“ baterijų paketus.
Pigiausias modelis iš šios trijulės – „BYD Atto 3“, kurio kaina prasidės nuo 38 tūkst. eurų. Gamintojo teigimu, šis modelis galės įveikti 420 kilometrų atstumą bei pasiūlys 11 kW įkrovimo galimybę namuose bei 88 kW greitąjį CSS įkrovimą. Nors šis modelis ir pigiausias, tačiau jis turėtų nustebinti savo interjero kokybe. Jis taip pat aprūpintas priekiniais varomais ratais su 150 KW varikliu, o maksimalus greitis siekia 160 km/h.
Antrasis modelis – sedanas „Han“, kurio kaina prasidės nuo 72 tūkst. eurų, o pagrindiniai jo konkurentai – „EQE AMG 43“ bei „BMW i4 M50“ modeliai. Akivaizdu, kad šis elektromobilis konkuruos su aukščiausios klasės transporto priemonėmis. „BYD Han“ yra aprūpintas keturiais varomais ratais, o jo variklio galia siekia 380 kW. Verta paminėti ir 3,9 sekundės trunkantį įsibėgėjimą nuo 0 iki 100 km/h bei maksimalų 180 km/h greitį.
Trečiasis elektromobilis, kuris atkeliauja į Europą – turbūt populiariausias BYD produktas. Septynvietis „Tang“ mūsų regione bus pasiūlytas nuo 72 tūkst. eurų. Šis variantas aprūpintas 380 kW varikliu su keturiais varomaisiais ratais. Remiantis WLTP vertinimu, pilnu įkrovimu jis turėtų įveikti maždaug 400 km. Šis SUV turėtų būti akį traukianti alternatyva tokiems modeliams kaip „BMW iX M50“ ar „Audi e-tron S“.