Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 29 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 29 d. 17:47
KTU mokslininkai sukūrė dirbtinio intelekto įrankį depresijos diagnostikai
Lapkričio 29 d. 14:22
Išmanieji telefonai: kaip išsirinkti telefoną, turintį kokybišką ekraną?
Lapkričio 29 d. 11:19
Pajėgiausio prabangaus elektrinio visureigio belaukiant: „Range Rover Electric“ prototipai testuojami ypač karštame ore
Lapkričio 29 d. 08:27
Dirbtinis intelektas kūryboje: partneris ar konkurentas?
Lapkričio 28 d. 20:29
Finansiniai sukčiai metų pabaigoje itin aktyvūs: pateikė patarimus, kaip atpažinti apgaules ir neprarasti pinigų
Lapkričio 28 d. 17:23
Autorių teisių pokyčiai: kas turėtų gauti atlygį už dirbtinio intelekto sugeneruotą paveikslėlį? (1)
Lapkričio 28 d. 14:39
Nuo triukšmo gelbėjatės ausinukais? Vaistininkė – apie tinkamą jų naudojimą
Lapkričio 28 d. 11:23
Nuo idėjos iki grąžos: ko reikia, kad DI sprendimai atsipirktų?
Lapkričio 28 d. 08:27
Vagys savo aukas gali surasti pasitelkiant „Google“ žemėlapių programėlę, tačiau jūs galite užkirsti jiems kelią
Lapkričio 27 d. 20:30
Didiesiems metų išpardavimams įpusėjus būkite budrūs: populiariausia sukčių schema – įvelti kurjerius ir siuntų tarnybas
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Naujienos » Verslo naujienos Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

Geriausią klientų aptarnavimo kokybę iš mobilaus ryšio operatorių Lietuvoje ir toliau užtikrina bendrovė „Telia“. Tai parodė „Dive Lietuva“ iniciatyva šiemet atliktas telekomunikacijų sektoriaus slaptojo pirkėjo tyrimas. „Telia“ klientų aptarnavimo kriterijų išpildymas šiemet siekia 94,5 proc. ir vienintelės iš 3 tirtų įmonių atitinka aukščiausią aptarnavimo kokybės kategoriją. Be to, didžiausia telekomunikacijų bendrovė Lietuvoje vienintelė iš ryšio operatorių savo klientų aptarnavimo rodiklį per metus pagerino.

Vidutiniškai telekomunikacijų sektoriaus klientų aptarnavimo kriterijų išpildymas Lietuvoje siekia 86,4 proc. ir išlieka toks pats kaip pernai. Antroje vietoje pagal šį rodiklį iš ryšio operatorių liko bendrovė „Bitė“ (88,1 proc.), o trečioje – „Tele2“ (76,1 proc.).

Labiausiai savo konkurentus „Telia“ lenkia pirmojo kontakto (100 proc.), poreikių aiškinimosi (100 proc.) ir pasiūlymo (98,3 proc.) kategorijose. Visose, išskyrus vieną, kategorijose bendrovė gavo už konkurentus aukštesnį arba tokį patį įvertinimą.

„Telia“ privačių klientų aptarnavimo vadovė Lina Bandzinė sako, kad aukšta aptarnavimo kokybė yra vienas svarbiausių dalykų kuriant ir palaikant stiprų ryšį su klientais, įsigilinant į jų poreikius ir pasiūlant juos atitinkančius sprendimus.

„Lietuvos telekomunikacijų rinkoje konkurencija yra labai didelė, todėl mūsų tikslas – būti ne tik technologijų ir inovacijų lyderiu, bet ir geriausiai klientus aptarnaujančia sektoriaus įmone. Naujausias klientų pasitenkinimo tyrimas patvirtina, kad einame teisingu keliu. Ir toliau investuosime į gerą klientų patirtį. Tai darysime per klientų kokybės standartų priežiūrai dedikuotus darbuotojus skirtinguose įmonės padaliniuose, vidinius ir išorinius mokymus bei sistemas, išorines konsultacijų paslaugas“, – sako L. Bandzinė.

„Telia“ Lietuvoje naudoja klientų pasitenkinimo lygio matavimo metodologiją CSAT (angl. Customer Satifastion). Po apsilankymo salone ar skambučio telefonu klientų prašoma įvertinti, ar jie liko patenkinti aptarnavimu ir paslaugomis. Anketa siunčiama tik sutikimą tam davusiems klientams, kurie nebuvo apklausti per paskutinius 2 mėnesius. Anot L. Bandzinės, iš viso kiekvieną mėnesį klientams išsiunčiama apie 50 tūkst. anketų, o gauti rezultatai nuolat analizuojami. Remiantis klientų atsiliepimais inicijuojami reikiami pokyčiai.

Bendrovės atstovės teigimu, kaip papildoma nepriklausoma išorinio vertinimo priemonė taip pat pasitelkiami slaptieji pirkėjai. Kiekvieną mėnesį bendrovės pardavimo kanalus kliento akimis vertina apie 200 slaptųjų pirkėjų, kurie pateikia savo vertinimo ataskaitas bei rekomendacijas.

„Siekdami užtikrinti aukščiausią paslaugų ir aptarnavimo kokybę taip pat nuolatos stebime ir vertiname procesus organizacijos viduje. Tam turime grįžtamojo ryšio įrankį, kurio pagalba kiekvienas darbuotojas gali fiksuoti ir nedelsiant šalinti procesų neatitikimus ar sistemų klaidas. Tokiu būdu kolegos padeda vieni kitiems tobulinti savo darbo procesus ir mažinti klaidų kiekį. Kiekvieną mėnesį išanalizuojame apie 1000 skirtingų situacijų – kur ir ką galėjome padaryti geriau dėl savo klientų. Visas šias pastangas vainikuoja nuolatinis klientų aptarnavimo kokybės lygio stebėjimas, kurį kasdien vykdo komandų ir mokymų vadovai“, – sako L. Bandzinė. 

Telekomunikacijų sektoriaus aptarnavimo kokybės ir darbuotojų pardavimo įgūdžių tyrimas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje buvo atliekamas 2022 metų rugsėjo-spalio mėnesiais.

Šiemet „Shopper Quality“ iniciatyva atliktame atskirame Lietuvos telekomunikacijų sektoriaus slaptojo pirkėjo tyrime „Telia“ taip pat pademonstravo aukščiausią rezultatą (83 proc.) ir iš 6 tirtų įmonių savo klientų aptarnavimo rodiklį per metus pagerino labiausiai.

Antroje vietoje pagal šį rodiklį iš sektoriaus įmonių liko bendrovė „Fastlink“ (81 proc.), o trečią aukščiausią rodiklį demonstravo „Cgates“ (77 proc.). Toliau rikiuojasi bendrovės „Mezon“ (73 proc.), „Init“ (70 proc.) ir „Balticum“ (67 proc.).

Šio tyrimo, kuris buvo atliktas skambučiais užsakinėjant namų šviesolaidinį internetą, duomenimis, vidutiniškai telekomunikacijų sektoriaus klientų aptarnavimo kriterijų išpildymas Lietuvoje siekia 75 proc. ir yra 7 procentiniai punktais didesnis nei pernai.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Uždaryti komentarus
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.
«« Atgal Į pradžią

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama