Kinijos milžinė „Xiaomi“ kasmet išleidžia gausybę įvairiausių produktų – nuo lietuvių taip pamiltų išmaniųjų telefonų iki televizorių ar kitų elektronikos prekių. Gamintojas nuolat pasiūlo įrenginių, kurie nustebina ne tik savo galimybėmis, bet ir žema kaina.
Kompanijos atstovai neseniai paskelbė savo ketvirčio finansinę ataskaitą, kuri rodo ženkliai sumažėjusias pajamas. Pranešama, jog liepos – rugpjūčio mėnesiais „Xiaomi“ pajamos siekė vos 70,5 mlrd. Kinijos juanių, kas yra maždaug 9,46 mlrd. eurų. Net 50,5 proc. visų šių pajamų sudarė bendrovės pardavimai iš tarptautinės rinkos.
Lyginant su praėjusiais metais, „Xiaomi“ pajamos sumažėjo 10 proc. Ir nors tai yra pakankamai ženklus sumažėjimas – dar labiau nukentėjo bendrovės uždirbamas pelnas, kuris susitraukė net 59 proc. ir trečiojo metų ketvirčio metu siekė tik 282,29 mln. eurų. Tiesa, tam įtakos turėjo kompanijos investicijos į elektromobilių biznį, kurios siekė daugiau nei 110 mln. eurų. Tokios „Xiaomi“ investicijos, žinoma, turėtų atsipirkti netolimoje ateityje.
„Xiaomi“ atskleidė ir tai, jog investicijos į R&D išaugo 25 proc., lyginant su praėjusiais metais, o 48 proc. bendrovės darbuotojų dirba būtent šiame departamente. Kompanijos atstovai taip pat atskleidė ir statistikos, kuri susijusi su populiariausiais produktais.
Pranešama, kad MIUI vartotojo sąsajos vartotojų skaičius pasiekė 564 mln. ribą, kas yra 78,1 mln. daugiau nei praėjusiais metais. Tai rodo 16 proc. augimą. Įdomi detalė, jog ir čia, didžioji dalis vartotojų yra iš tarptautinės rinkos, o kinai sudaro vos 25 proc. Trečiojo šių metų ketvirčio metu buvo parduota 40,5 mln. išmaniųjų telefonų. Ir nors „Xiaomi“ išsaugojo trečio didžiausio gamintojo pasaulyje vardą, tačiau pardavimai sumažėjo 7,8 proc.
Kinijos milžinės vadovai nepraleido progos pasidžiaugti ir tuo, jog šiuo metu „Xiaomi“ yra antras populiariausias telefonų gamintojas Europoje, pirmas Ispanijoje bei antras Italijoje ir Prancūzijoje. Žvelgiant už Europos ribų – kompanija rikiuojasi trečioje pozicijoje Lotynų Amerikoje bei Afrikoje.