„Volkswagen“ grupei priklausanti bendrovė „Audi“ išgyvena ne pačius geriausius laikus. Dar 1910 metais įkurtas automobilių gamintojas fiksuoja ženkliai mažėjančius pardavimus Europoje, o tai gali privesti prie itin sunkių sprendimų.
Pranešama, kad „Audi“ pardavimai Europoje sumažėjo maždaug 15 proc., o kompanijos atstovai neslepia, jog prekiniui ženklui reikalinga reorganizacija ir spartesnis perėjimas prie elektromobilių gamybos. „Audi“ direktorių tarybos narė Hildegard Wortmann turi dar liūdnesnių prognozių – dešimties metų laikotarpyje bendrovės gali visai nebelikti.
H. Wortmann apie miglotą „Audi“ ateitį šnekėjo dar praėjusiais metais, o prie šios temos sugrįžo ir vėl. Jos teigimu, artimiausi keli metai bus kritiniai, kuomet ir spręsis tolimesnis bendrovės, kuri priklauso „Volkswagen“ grupei likimas. Direktorių tarybos narės įsitikinimu, „Audi“ privalo nedelsiant atlikti reorganizaciją, kas turėtų padėti išgyventi šį sunkų periodą.
„Audi“ direktorių tarybos narės įsitikinimu, šansai, jog „Audi“ ir toliau išliks rinkoje yra vertinami 50 proc. Pastarieji metai Vokietijos įmonei buvo itin sudėtingi, kaip ir daugeliui kitų automobilių gamintojų, o tam didžiausią įtaką turėjo lustų trūkumas, pasaulinė pandemija bei, žinoma, infliacija. Kaip jau minėjome, bendrovės pardavimai Europoje sumažėjo 15 proc., o Rusijos pradėtas karas tik dar labiau apsunkino padėtį regione.
H. Wortmann yra įsitikinusi, kad bendrovė privalo kuo skubiau atsisakyti benzininių ir dyzelinių transporto priemonių gamybos ir pereiti prie elektrinių modelių vystymo ir gamybos. „Audi“ elektrifikacijos procesą turėtų baigti iki 2033 metų, kas būtų bene idealiausias variantas. Vertėtų paminėti ir tai, jog šis procesas jau yra pradėtas.
Vokietijos bendrovė jau yra atsisakiusi kai kurių gerai žinomų modelių gamybos – jau kitąmet bus nutraukta TT ir R8 modelių gamyba, kuriuos pakeis elektriniai variantai. Kai kurie „Audi“ automobiliai jau sulaukė elektrinių versijų, o tarp jų patenka ir daugelis A linijos modelių.