Statistikos departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės paskelbė mažmeninės prekybos buities technika ir elektronika tinklą „Topo centras“ lyderiu savo veikloje.
Tai paaiškėjo birželio viduryje susumavus 2006m. Statistikos departamento vykdyto tyrimo duomenis. Ištyrus beveik 170 įmonių, kurių pagrindinė veikla – buitinių elektrinių prietaisų, radijo ir televizijos prietaisų mažmeninė prekyba, tapo akivaizdu, kad bendrovė „Topo centras“ pagal apyvartą yra didžiausia savo srityje. Rinkos lyderio pozicijas, remiantis Statistikos departamento duomenimis, bendrovė „Topo centras“ išlaiko jau trečius metus iš eilės.
„Praėję metai mūsų įmonei nebuvo patys lengviausi – vykdėme struktūrinę reformą, pareikalavusią visų grandžių darbuotojų susiklausymo, pradėjome dar glaudžiau ir efektyviau bendrauti su buitinės technikos ir elektronikos prekių gamintojais visame pasaulyje, – tvirtina prekybos tinklą „Topo centras“ valdančios įmonių grupės „AG Group“ generalinis direktorius Giedrius Tomas Jarmalavičius, – „Statistikos departamento paskelbti duomenys tik dar kartą patvirtina, kad mūsų strategija – į vieną įmonių grupę apjungti keturias su buities technikos rinka susijusias didžiausias bendroves ir centralizuoti pagrindines verslo valdymo sritis – pasiteisino.“
Tarptautinė įmonių grupė „AG Group“ valdo mažmeninės prekybos tinklą „Topo centras“, didmeninės prekybos bendrovę „AG Trade“, serviso ir informacinių technologijų paslaugas teikiančią bendrovę "AG Service" bei prekybos tinklą Latvijoje SIA "Topo centrs". Šiuo metu didžiausiam ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse prekybos buities technika ir elektronika tinklui „Topo centras“ priklauso 50 parduotuvių.
Konsoliduota 2006 m. įmonių grupės „AG Group“ apyvarta – beveik 450 mln.Lt.
„Įmonių, kurių pagrindinė veikla – buitinių elektrinių prietaisų, radijo ir televizijos prietaisų mažmeninė prekyba, apyvarta nuolatos auga. Palyginti su 2004 m., praėjusiais metais šių įmonių apyvarta išaugo 29 procentus to meto kainomis. Tuo tarpu, pagal mūsų atliktus tyrimus, UAB „Topo centras“ gerokai lenkia vidutinę ribą ir, stabiliai jau trečius metus iš eilės yra šios veiklos rinkos lyderė“, – aiškina Laimutė Rimkienė, Vidaus prekybos statistikos skyriaus vedėjo pavaduotoja.
Pasak Statistikos departamento atstovės, 2006 m. atliktame tyrime dalyvavo apie 12 000 įmonių, kurių pagrindinė veikla – mažmeninė prekyba, didmeninė prekyba, variklinių transporto priemonių ir motociklų pardavimas, techninė priežiūra ir remontas, restoranai, barai ir kitos maitinimo įmonės.