Elektrinių automobilių rinkoje konkurencinė kova tampa vis įtemptesnė, o tai puikiai iliustruoja ir dabartinė situacija Kinijoje. JAV elektromobilių milžinė „Tesla“ sumažino savo kainas, o tai paveikė daugelį kitų bendrovių.
Naujausia informacija rodo, kad naujų elektromobilių pirkėjai Kinijoje pradėjo atšaukinėti savo užsakymus, kuriuos buvo pateikę kitose bendrovėse. To priežastis – sumažintos „Tesla“ transporto priemonių kainos. Remiantis rinkos analitikų duomenimis, toks „Tesla“ žingsnis daugelį kitų gamintojų privertė imtis už galvos.
Pranešama, kad kitus elektromobilių gamintojus užplūdo prašymai atšaukti klientų užsakymus, o jų kiekis – itin didelis. Toks potencialių pirkėjų žingsnis vertinamas kaip sumažintų „Tesla“ kainų pasekmė. Žinoma, JAV bendrovės vadovai turėtų džiaugtis, nes jų strategija, kuri leis padidinti pardavimus – veikia.
Deja, tačiau nepranešama kokios bendrovės patyrė daugiausiai nuostolių. Tikėtina, kad tarp daugiausiai klientų praradusių bendrovių turėtų būti bent keletas Kinijos milžinų, o tarp jų – ir „Nio“ bei „Xpeng“. Vertėtų pastebėti, kad „Tesla“ nėra vienintelė kompanija, kuri nusprendė mažinti savo produkcijos kainas. Analogišką sprendimą priėmė ir „Aito“.
Priminsime, kad dar visai neseniai pasirodė pranešimų, jog „Tesla“ siekia mažinti išlaidas, o dėl šios priežastys yra uždaroma pirmoji bendrovės parduotuvė Pekine. Dabar gali būti pats geriausias laikotarpis, siekiant atsikratyti didžiulių išlaidų reikalaujančių parduotuvių Kinijoje. „Tesla“ pardavimai šios šalies rinkoje išlieka pakankamai aukšti, tačiau bendri rezultatai yra kiek prastesni nei anksčiau. Tai sufleruoja ir kiek sumažintos „Model 3“ ir „Model Y“ pardavimų kainos.