„LG Electronics“ (LG) paskelbė, kad 2022 m. trečiojo ketvirčio konsoliduotos pajamos sudarė 21,2 trln. KRW (15 mlrd. eurų pagal Europos Centrinio banko naudojamą ketvirtinį vidurkį), t. y. buvo 14,1 proc. didesnės nei tą patį praėjusių metų ketvirtį. Tai didžiausios ketvirčio pajamos per visą „LG Electronics“ istoriją. Trečiojo ketvirčio veiklos pelnas siekė 746,6 mlrd. KRW (526,6 mln. eurų) – palyginti su tuo pačiu praėjusių metų ketvirčiu, jis išaugo 25,1 proc.
Trečiąjį ketvirtį bendrovės pajamos augo dėl padidėjusių aukščiausios kokybės buitinės technikos, įskaitant naujų prietaisų kategorijas ir automobilių dalis, pardavimų. Vis dėlto veiklos pelnas sumažėjo. Tai lėmė praėjusiais metais patirtos vienkartinės sąnaudos dėl menkos paklausos, kurią lėmė pasaulio ekonomikos sulėtėjimas.
Bendrovė „LG Home Appliance & Air Solution“ pranešė, kad jos trečiojo ketvirčio pa-jamos siekė 7,5 trln. KRW (5,3 mlrd. eurų), t. y. buvo 5,8 proc. didesnės nei tą patį praėjusių metų ketvirtį, o tai yra didžiausios šio verslo padalinio trečiojo ketvirčio pajamos per visą istoriją. Veiklos pelnas 228,3 mlrd. KRW (161 mln. eurų) buvo mažesnis nei praėjusiais metais dėl padidėjusių investicijų į rinkodarą ir didesnių logistikos sąnaudų. Pajamų augimą lėmė dideli aukščiausios klasės prietaisų pardavimo, įskaitant naujas prietaisų kategorijas, pavyzdžiui, higienos gaminius, kuriuose įdiegta garų technologija, rezultatai pagrindiniuose Šiaurės Amerikos ir Europos regionuose. Tam, kad pelningumas augtų, verslo padalinys planuoja ir toliau didinti aukščiausios kokybės produktų konkurencingumą ir stiprinti masinio vartojimo produktų asortimentą, taip pat sąnaudų struktūros valdymą.
Bendrovės „LG Home Entertainment“ trečiojo ketvirčio pajamos sudarė 3,7 trln. KRW (2,6 mlrd. eurų), o veiklos nuostoliai, kurie atspindėjo didesnes rinkodaros investicijas dėl sustiprėjusios konkurencijos rinkoje, siekė 55,4 mlrd. KRW (39,1 mln. eurų). „LG Home Entertainment“ strategija bus orientuota į veiksmingą rinkodaros išlaidų valdymą ir aukščiausios kokybės televizorių segmento didinimą, taip pat į operatyvų atsargų valdymą.
Bendrovės „LG Vehicle Component Solutions“ trečiojo ketvirčio pardavimo rezultatas siekė 2,3 trln. KRW (1,62 mlrd. eurų), t. y. buvo 45,6 proc. didesnis nei per tą patį 2021 m. laikotarpį, o tai yra didžiausios šio verslo padalinio ketvirčio pajamos. 2022 m. trečiojo ketvirčio veiklos pelnas siekė 96,1 mlrd. KRW (67,8 mln. eurų). Žymiai didesnį pardavimą lėmė tai, kad LG aktyviai reagavo į išaugusius automobilių gamintojų poreikius ir veiksmingai valdė tiekimo grandinę. Bendrovė toliau stiprins ryšius su pasauliniais automobilių gamintojais ir sieks didinti pelningumą efektyviai valdydama sąnaudų struktūrą.
Bendrovės „LG Business Solutions“ trečiojo ketvirčio pajamos siekė 1,4 trln. KRW (987,5 mln. eurų), o veiklos nuostoliai, kuriuos lėmė didesnės žaliavų sąnaudos ir išaugusios pasaulinės logistikos išlaidos, sudarė 14,4 mlrd. KRW (10,2 mln. eurų). Palyginti su praėjusiais metais, pajamos padidėjo 9,7 proc. – daugiausia dėl atsigaunančio B2B (verslas verslui) segmento. Bendrovė planuoja itin aktyviai veikti atsigaunančiame B2B segmente, kurdama daugiau pritaikomų sprendimų ir plėsdama savo produktų asortimentą, kad užtikrintų stabilų augimą, kartu stabilizuodama pagrindinių komponentų tiekimą, aktyviai mažindama sąnaudas ir efektyviau valdydama išteklius.