Pastarieji metai nėra patys geriausi ne tik daugeliui iš mūsų, tačiau ir technologijų bendrovėms. Daugelis yra priversti susiveržti savo daržus, o analogiškų galimybių ieško ir JAV elektromobilių milžinė „Tesla“. Ir panašu, kad bendrovė rado sprendimą.
Remiantis Kinijos žiniasklaidos pranešimais, „Tesla“ ketina uždaryti pirmąją savo parduotuvę, kuri buvo atidaryta dar 2013 metais. Pekine kone dešimtmetį veikusi parduotuvė jau užvėrė savo duris, o nuomos sutartis su patalpų valdytoju taip ir nebuvo pratęsta. Tai signalizuoja ir besikeičiantį bendrovės požiūrį į savo parduotuves.
Kinijoje „Tesla“ turi daugiau nei 200 parduotuvių, o net 17 iš jų yra įsikūrusios Pekine. Negana to, jų lokacija yra ganėtinai prabangi ir būtent to Elono Musko valdoma bendrovė ketina atsisakyti. Pranešama apie tai, jog „Tesla“ ketina daugiau dėmesio skirti mažiau išlaidų reikalaujančioms parduotuvėms, o tuo pačiu ir atsisakyti brangiose vietose esančių prekybos taškų.
Verta atkreipti dėmesį ir į tai, jog daugelis „Tesla“ parduotuvių neturi jokio klientų aptarnavimo serviso ir yra skirtos tik automobiliams apžiūrėti. Žinoma, lankytojai gali užsisakyti norimą modelį, tačiau tai yra viskas, ką jie gauna tokiose bendrovės parduotuvėse. Net neabejojama, kad duris užvers tikrai ne visos tokio tipo prekybos vietos, tačiau didžiausias dėmesys bus skirtas parduotuvėms su servisu, kurios dažniausiai yra atidaromos priemiesčiuose, kas kainuoja gerokai mažiau pinigų. O būtent išlaidų mažinimas ir yra pagrindinis „Tesla“ akcentas.
Turint daugiau klientų aptarnavimo punktų leistų bendrovei palaikyti geresnius santykius su savo klientais. Ir nors elektromobiliams reikia gerokai mažiau priežiūros nei vidaus degimo varikliais aprūpintoms transporto priemonėms, tačiau automobilių taisymas yra pelningas verslas.
Įdomu ir tai, jog dabar gali būti pats geriausias laikotarpis, siekiant atsikratyti didžiulių išlaidų reikalaujančių parduotuvių Kinijoje. „Tesla“ pardavimai šios šalies rinkoje išlieka pakankamai aukšti, tačiau bendri rezultatai yra kiek prastesni nei anksčiau. Tai sufleruoja ir kiek sumažintos „Model 3“ ir „Model Y“ pardavimų kainos.