Kompanija „MessageLabs“ praneša apie personalizuotų pašto atakų, kurių aukomis tampa tik konkretūs asmenys, skaičiaus augimą. Statistika rodo, jog 30% visų personalizuotų laiškų yra adresuoti padalinių, atsakingų už investicijas, vadovams. Direktoriai figūruoja 11% pranešimų, o finansų direktoriai - 6% laiškų. Šių laiškų temoje nurodoamas tikslus gavėjo vardas, o taip pat darbovietės pavadinimas. Personalizuoti pranešimai yra sunkiau filtruojami bei sukelia mažiau įtarimų gavėjui.
Birželio 26 dieną „MessageLabs“ saugos sistemos perėmė maždaug 500 elektroninių laiškų, adresuotų aukštiems žinomų kompanijų ir organizacijų vadovams. Prie pranešimų buvo prisegtas „Microsoft Word“ dokumentas su kenksmingu kodu. Bandant peržiūrėti dokumentą, į kompiuterį patekdavo trojos arklys, atveriantis įsilaužėliams galines duris į sistemą.
Ekspertai pabrėžia, kad personalizuotų atakų metu, kibernusikaltėliai dažnai išnaudoja taip vadinamus zero-day pažeidžiamumus - skyles, kurioms programinės įrangos gamintojas dar nespėjo išleisti pataisymo. Be to, nusikaltėliai gali siųsti laiškus aukos kolegoms ar giminėms.