Atlikus išorės auditą bendrovėje „MicroLink Lietuva“, buvo pripažinta, kad įmonėje įdiegta kokybės valdymo sistema atitinka ISO 9001:2000 keliamus reikalavimus ir įmonei buvo įteiktas tai patvirtinantis sertifikatas. Auditą atliko tarptautinės sertifikavimo kompanijos „Bureau Veritas Certification“ padalinys Lietuvoje.
Standartas apima visus procesus, kurie daro įtaką klientams teikiamų paslaugų kokybei. Pagal standartą reikalaujama, kad šie procesai būtų kontroliuojami, prižiūrimi ir tobulinami, kad klientai visuomet gautų kokybiškas paslaugas.
„Tai ne „popierinis“ sertifikatas, o realus patvirtinimas, kad visų bendrovės teikiamų IT paslaugų faktinė kokybė atitinka tai, ką mes deklaruojame“, - sakė Pranas Slušnys, UAB „MicroLink Lietuva“ generalinis direktorius. Pasak jo, kokybės valdymo sistema buvo diegiama siekiant pagerinti bendrovės veiklos efektyvumą ir konkurencingumą rinkoje, užtikrinti darnų bendrovės augimą bei pasirengti būsimiems įsigijimams užsienio rinkose.
Per pastaruosius metus ML darbuotojų skaičius išaugo ketvirtadaliu (nuo 74 asmenų 2006 m. birželio 30 d., iki 93 darbuotojų 2007 m. birželio 30 d.). Ateityje „MicroLink Lietuva" ketina įsigyti keletą tinklapių prieglobos įmonių Rytų Europoje, kurių prijungimas, pasak P. Slušnio, dėl įdiegtos kokybės vadybos sistemos bus lengvesnis.
ISO 9001 standartas „MicroLink Lietuvoje“ apima 13 procesų ir visas teikiamas IT paslaugas: duomenų perdavimą, fiksuotą telefoniją, duomenų centrų paslaugas, tinklapių ir el. pašto prieglobą, sistemų priežiūrą, kompiuterių priežiūrą, IT infrastruktūros diegimą ir palaikymą. Standarto reikalavimai buvo įdiegti per 6 mėnesius.
Anot Onos Milkintaitės, „Bureau Veritas Certification“ auditorės, ISO 9001 reikalavimų diegimą įmonėje palengvino tai, kad jau nuo 2002 metų „MicroLink Lietuva“ klientų aptarnavimui buvo taikoma pasaulinė ITIL (Information Technology Infrastructure Library - angl.) metodologija. „Tačiau geras klientų aptarnavimas yra tik vienas iš daugelio procesų, kurie lemia teikiamų IT paslaugų kokybę“, - sakė O. Milkintaitė. Pasak auditorės, „MicroLink Lietuva“ yra viena iš pirmųjų IT ir telekomunikacijų bendrovių, sertifikavusių tokį platų skirtingų IT paslaugų spektrą.
Tarptautinės standartizacijos organizacijos (International Organization for Standartization) išleistas ISO 9001:2000 standartas nustato reikalavimus įmonių kokybės vadybos sistemoms, valdymo dokumentacijai, planavimui, išteklių valdymui, produkto realizavimo procesams, matavimo, analizės ir gerinimo procesams.
„Paties sertifikato gavimas nebuvo pagrindinis įmonės tikslas. Iš tiesų siekiame kasdien didinti savo konkurencingumą: mes visada žinome, kas įmonėje yra daroma, kur ir kodėl, ir remdamiesi šiuo žinojimu galime kryptingai gerinti paslaugų kokybę, kartu mažinti savo išlaidas ir didinti pelningumą“, - sakė P. Slušnys.
ML gautas ISO sertifikatas galios iki 2010 m. birželio. Pasak „MicroLink Lietuvos“ kokybės vadovo Ričardo Savukyno, „Bureau Veritas Certification“ kokybės vadybos sistemos sertifikavimui buvo pasirinkta dėl to, kad ji garsėja kaip viena griežčiausių ir objektyviausių sertifikavimo įstaigų.
Pagal susitarimą su „Bureau Veritas Certification“ reguliarūs priežiūros auditai „MicroLink Lietuvoje“ bus atliekami kas 9 mėnesius.