2022 metų trečiame ketvirtyje „Lenovo“ pirmavo su 16,9 mln. asmeninių kompiuterių pardavimų, t. y. 16,1 proc. mažiau nei prieš metus. Antroje vietoje liko HP (12,7 mln. parduotų vienetų, 27,8 % nuosmukis), trečioje – „Dell“ (12 mln. parduotų kompiuterių, 21,2 % nuosmukis). Tiesą sakant, visų penkių didžiausių gamintojų, išskyrus „Apple“, pardavimai iš viso sumažėjo 15 %, palyginti su praėjusiais metais. „Apple“ savo pardavimus sugebėjo padidinti net 40 % ir iš viso pardavė 10 mln. vienetų kompiuterių.
IDC dėl metinio nuosmukio kaltino atvėsusios paklausos ir netolygios pasiūlos derinį. Kompanijų reklaminiai pasiūlymai padėjo sušvelninti kritimą, sakė IDC tyrimų vadovas Jitesh Ubrani. IDC taip pat pažymėjo, kad tiekimų apimtys tebėra gerokai didesnės nei prieš pandemiją, kai pardavimus daugiausia skatino įmonės, atnaujinančios savo kompiuterinę įrangą.
Tradicinių asmeninių kompiuterių rinka nėra vienintelė kategorija, kurioje pastaruoju metu pastebimas nuosmukis. Tikimasi, kad 2022 m. sumažės žaidimų monitorių pardavimai, o išmaniųjų telefonų tiekimas toliau mažėja. Antrąjį ketvirtį kietųjų diskų tiekimas per metus sumažėjo 33 proc. iki maždaug 45 mln. vienetų.
IDC teigė, kad šį ketvirtį taip pat stebės vidutines asmeninių kompiuterių pardavimo kainas (ASP), kurios didėjo penkis ketvirčius iš eilės ir I ketvirtį pasiekė 910 JAV dolerių – aukščiausią lygį nuo 2004 m., tačiau paklausai atvėsus ir įsibėgėjant akcijoms, kainos pagaliau pradėjo mažėti.