Įgyvendinant ambicingą veiklos strategiją didmeninės elektronikos įrenginių prekybos bendrovė „ACC Distribution“, priklausanti „ACME Grupei“, atnaujino prekės ženklą bei vizualinį identitetą. Pokyčiais siekiama stiprinti sinergiją su globaliais prekių ženklais, inovacijų kryptimis bei plėsti pasaulinių prekių ženklų vartus į Baltijos šalių rinkas, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Viena didžiausių technologijų platintojų Baltijos šalyse „ACC Distribution“ jau ne vienerius metus lyderiauja įvesdama į rinką perspektyviausius elektronikos įrenginių prekės ženklus ir užtikrindama nuoseklų ir trumpiausią technologinių prekės ženklų diegimo kelią: nuo regioninės rinkos, kanalų išmanymo, rinkodaros paslaugų iki sklandžios logistikos grandinės, finansinių sprendimų.
„Per daugiau nei 20 metų, intensyviai dirbdami su tarptautiniais partneriais ir Baltijos šalių klientais, sukaupėme itin didelę patirtį, todėl įmonę drąsiai galime vadinti pasaulinių prekių ženklų vartais į regioninę rinką. Sieksime tą daryti su dar didesniu užsidegimu, kad Baltijos šalių vartotojams galėtume pasiūlyti ne tik naujausias technologijas, bet ir globalias tendencijas, o atstovaujamiems prekių ženklams – naujas galimybes ir vertingas įžvalgas apie vietinę rinką“, – komentuoja „ACC Distribution“ vadovas Žymantas Baušys.
„ACME Grupės“ bendrovė „ACC Distribution“ atstovauja daugiau nei 200 informacinių technologijų, kompiuterinės technikos, programinės įrangos, garso, vaizdo, kompiuterinių žaidimų, elektroninio mobilumo bei buitinės technikos tiekėjų ir prekinių ženklų, tarp kurių tokie vardai kaip „Dell“, „Lenovo“, „Xiaomi“, „Asus“, „Acer“, „Microsoft“, „OnePlus“, „LG“, „Samsung“, „Trina Solar“ ir kiti. „ACC Distribution“ grupę sudaro 7 bendrovės Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Bendrovė yra sukūrusi per 200 darbo vietų.