JAV elektromobilių milžinė „Tesla“ kelia ambicingus tikslus. Elono Musko valdoma bendrovė siekia įsitvirtinti Vokietijos rinkoje, kur dar kovo mėnesį buvo atidaryta gamykla, besirūpinanti „Model Y“ serijos automobilių gamyba.
Pranešama, jog bendrovė siekia ženkliai padidinti savo parduodamų elektromobilių skaičius, o šiemet bus bandoma parduoti maždaug 80 tūkst. transporto priemonių.
„Mūsų tikslas yra kiekvienais metais dvigubinti savo pardavimus, kas reiškia, jog 2022 metais norime pasiekti maždaug 80 tūkst. ribą“, - portalui „Automobilwoche“ teigė vienas iš „Tesla“ atstovų.
Nuo sausio iki rugpjūčio mėnesio, bendrovė pardavė 24 734 automobilius, o rugpjūtį buvo užfiksuotas ganėtinai didelis pardavimų augimas, siekiantis maždaug 40 proc. Tuo pačiu, „Tesla“ užimama rinkos dalis išaugo iki 2,7 proc., o „Model Y“ elektromobilis buvo populiariausias pirkinys.
Apie didelius „Tesla“ planus sufleruoja ir pasikeitusį pardavimų strategija. Pirmąsyk bendrovės istorijoje buvo pastatytas pastatas, kuris būtų panašus į atstovybę, o jo lokacija – pramoninis Neu-Ulmo rajonas. Tai puikiai iliustruoja pasikeitusią E.Musko valdomos įmonės kryptį.
Anksčiau „Tesla“ visus pardavimus vykdydavo tik internetinėje erdvėje ir fizinių būstinių neturėjo. Ir panašu, jog vienu statiniu neketinama apsiriboti bei artimiausiu metu ketinama tokių klientų aptarnavimo centrų statyti daugiau.
„Tai yra mūsų atsakas į augimą ir klientų poreikius“, – „Automobilwoche“ citavo neįvardytą šaltinį, susipažinusį su „Tesla“ planais.
Verta paminėti ir tai, jog netoli Berlyno esanti „Tesla“ gamykla ganėtinai sparčiai didina gamybos apimtis, o visa procedūra atliekama „neįtikėtinu greičiu“.