„Tele2“ sėkmingai užkariauja vis didesnę verslo klientų rinkos dalį. Antrosios pagal dydį Lietuvoje mobiliojo ryšio bendrovės paskelbta Velykinė akcija verslo klientams susilaukė neregėto atgarsio. Verslininkai susigundo patrauklia nauja paslauga „Verslo komanda“ ir sudaro galimybes savo įmonių darbuotojams ištisus metus kalbėtis nemokamai be jokio abonentinio mokesčio.
Neseniai „Tele2“ klientu tapo ir didžiausias Lietuvoje buities technikos ir elektronikos prekybos tinklas „Topo centras“. „Tele2“ paslaugomis planuoja naudotis apie 400 tinklo darbuotojų.
„Suteikėme laisvę savo darbuotojams pasirinkti mobiliojo ryšio operatorių. Tiesiog negalėjome atsispirti tokiam patraukliam „Tele2“ pasiūlymui. Be to, daugeliui darbuotojų reikėjo atsinaujinti telefonus“, – sako „Topo centro“ valdybos pirmininkas Aurelijus Rusteika.
Verslininkas džiaugiasi patraukliu pasiūlymu, kuris suteikia laisvę, skatina konkurenciją ir leidžia neprisirišti prie vienintelio operatoriaus.
„Mes labai džiaugiamės, kad net tokia didelė ir žinoma bendrovė, kaip „Topo centras“, pasirinko „Tele2“. Įsitikinome, kad mūsų pasiūlyta akcija verslo klientams – labai aktuali. Jie iš tikrųjų susidomėję mūsų paslaugomis ir galimybe ištisus metus tarpusavyje kalbėtis nemokamai be jokių apribojimų. Verslininkai žino, kiek daug išlaidų gali sutaupyti“, - privalumus vardino „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis. Pagrindinė priežastis, dėl kurios verslininkai ryžtasi pakeisti mobiliojo ryšio paslaugas teikiančią bendrovę, - ryšio kokybė praktiškai tokia pati, o kainos – mažesnės.
Velykinė akcija tęsis iki balandžio 15 dienos. Tų įmonių, kurios spės pasirašyti sutartį su „Tele2“, darbuotojai ištisus metus galės kalbėtis nemokamai be jokių papildomų mokesčių.