„DPD Lietuva“ per pastaruosius trejus metus bene 3,5 karto išplėtė savo paštomatų tinklą ir pagal jų skaičių įsitvirtino tarp dviejų lyderiaujančių siuntų pristatymo bendrovių Lietuvoje. Atsižvelgdama į toliau augančias e. komercijos apimtis ir gyventojų poreikį greitai bei patogiai atsiimti siuntas, bendrovė ne tik didins esamų paštomatų dydį, bet ir vykdys nuoseklią plėtrą naujose lokacijose.
Pasak „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovo Baltijos šalyse Gabrieliaus Bilevičiaus, paskutinius ketverius metus sparčiai augantys e. komercijos tempai paskatino įmonę laipsniškai didinti paštomatų skaičių.
„Jei 2019 m. turėjome vos 85 paštomatus, 2020 m. jų skaičių išauginome iki 145, o praėjusiais metais – iki 265. Šiemet pridėjome dar bene 30 paštomatų ir jau artėjame link 300 visoje Lietuvoje. Svarbu ir tai, kad plėsdami savo paštomatų tinklą fokusuojamės ne tik į didžiuosius miestus, bet ir į mažesnes gyvenvietes bei vietas, kuriose jų dar nėra ar jaučiamas jų stygius“, – teigia G. Bilevičius.
Jo teigimu, atsižvelgiant į vis didėjantį kokybiško pristatymo poreikį, „DPD Lietuva“ ir toliau augins turimų paštomatų skaičių bei plės esamų dydį.
„Dar šiemet tikimės peržengti simbolinę 300 paštomatų ribą ir Naujuosius metus pasitikti su 310-čia paštomatų. Tuo pat metu nuolat stebime paklausą atitinkamose gyvenvietėse ar lokacijose bei tinklą vystome lanksčiai, atsižvelgdami į rinkos paklausą, siuntų skaičiaus dinamiką tinkle ir kitus kriterijus. Apskritai, gyventojai itin vertina galimybę atsiimti siuntą kada nori ir kur nori – tai jiems suteikia lankstumo, leidžia taupyti laiką. Neabejojame, kad nuosekli plėtra padės atliepti mūsų klientų poreikius ir leis užtikrinti maksimaliai patogią įmonės klientų patirtį“, – tvirtina „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalyse.