Panašu, kad „Apple“ reklamos strategija pradeda keistis, nes bendrovė planuoja gerokai padidinti metines pajamas iš reklamos, išplėsdama reklamą naujose „iPhone“ ir „iPad“ vietose.
Remiantis „Bloomberg“ pranešimu, galimi kandidatai šioms papildomoms reklamoms yra „Apple Maps“, „Books“ ir „Podcasts“ programėlės ir net reklamą palaikanti „TV+“ pakopa. Netrukus „App Store“ taip pat atsiras daugiau reklamų programėlės skirtuke „Šiandien“ ir trečiųjų šalių programėlių atsisiuntimo puslapiuose.
Kalbant apie „Apple Maps“, buvo išbandyti paieška pagrįsti skelbimai, kurie, atrodo, yra panašūs į „Yelp“, leidžiantys mokančioms įmonėms atsidurti vietinių sąrašų viršuje. „Apple Books“ ir „Podcasts“ programėlių naudotojai galės matyti, kad rėmėjas leidėjas ir (arba) autorius bus rodomas aukščiau rezultatuose, taip pat gali būti rodomas kitose šių programėlių srityse esančiuose skelbimuose. Tuo tarpu „Apple TV+“ galėtų sekti „Netflix“ ir kitų srautinių transliacijų konkurentų pavyzdžiu – tai būtų reklamos palaikoma pigesnė pakopa su mažiau turinio.
Dėl galimos naujos „Apple“ reklamos plėtros „iOS“ ekosistemoje taip pat gali kilti pavojus, kad „iPhone“ prekės ženklas gali prarasti prestižą, nes jo savininkai yra linkę išleisti daugiau už švarią ir neįkyrią patirtį. Be to, už daugelį esamų „Apple“ programėlių ir paslaugų reikia mokėti prenumeratą, o jei dar bus rodama reklama įgimtose programose, tai tikrai erzins naudotojus ir „Apple“ tikriausiai bus sunkiau pateisinti aukštą „iPhone“ kainą.