„LG Electronics, Inc.“ (LG) paskelbė didžiausias visų laikų antrojo ketvirčio pajamas, atspindinčias didelius LG buitinės technikos pardavimus pagrindiniuose regionuose ir pelningą LG transporto priemonių komponentų verslo augimą atsigaunant pasaulinei automobilių pramonei.
2022 m. antrąjį ketvirtį LG pranešė apie 19,5 trilijono KRW pajamas (14,5 mlrd. eurų pagal Europos Centrinio Banko nustatytą vidutinį ketvirčio valiutos kursą), t. y. 15 proc. didesnes nei tą patį praėjusių metų ketvirtį. Antrojo ketvirčio veiklos pelnas siekė 792,2 mlrd. KRW (589,5 milijonų eurų), t. y. 12 proc. mažiau nei tą patį praėjusių metų ketvirtį, daugiausia dėl tiekimo grandinės iššūkių ir didesnių logistikos sąnaudų.
Atsižvelgdama į besikeičiančios pandemijos būklės ir ekonominių sąlygų poveikį verslui, LG pasitelkia savo visapusišką verslo portfelį, plečia pardavimus nuo aukščiausios klasės iki masinės gamybos produktų ir plėtoja sritis verslas verslui, pvz., automobilių dalių.
„LG Home Appliance & Air Solution Company“ pranešė, kad antrojo ketvirčio pajamos siekė 8,07 trilijono KRW (6 mlrd. eurų) – tai pirmas kartas LG istorijoje, kai vieno verslo padalinio ketvirčio pajamos viršijo 8 trilijonus KRW. Veiklos pelnas siekė 432,2 mlrd. (321,6 milijonų eurų). Palyginti su praėjusių metų antruoju ketvirčiu, pajamos padidėjo 18 proc., daugiausia dėl didesnio aukščiausios klasės prietaisų ir naujų kategorijų, pavyzdžiui, higienos gaminių, kuriuose taikoma garų technologija, pardavimo pagrindiniuose Šiaurės Amerikos ir Lotynų Amerikos regionuose. Verslo padalinys planuoja tęsti savo veiklą didindamas aukščiausios klasės gaminių konkurencingumą ir stiprindamas masinės gamybos gaminių grupę.
Antrąjį ketvirtį „LG Home Entertainment Company“ pajamos siekė 3,46 trilijono KRW (2,6 mlrd. eurų), o veiklos nuostoliai – 18,9 milijardo KRW (4 milijonai eurų), nes, reaguojant į paaštrėjusias rinkos sąlygas, padidėjo investicijos į rinkodarą. „LG Home Entertainment Company“ strategijoje pagrindinis dėmesys bus skiriamas veiksmingam rinkodaros išlaidų valdymui ir aukščiausios klasės televizorių segmento augimui, ypač per didžiausius pardavimo sezonus, įskaitant FIFA pasaulio futbolo čempionatą ir šventes.
„LG Vehicle component Solutions Company“ antrojo ketvirčio pardavimai siekė 2,03 trilijono KRW (1,5 mlrd. eurų), t. y. 19 proc. daugiau nei per tą patį 2021 m. laikotarpį, todėl šis verslo padalinys pirmą kartą dirbo pelningai. Žymiai didesnius pardavimus lėmė tai, kad LG aktyviai reagavo į didesnę paklausą iš automobilių gamintojų ir veiksmingai valdė tiekimo grandinę. Atsižvelgdama į infliacijos ir geopolitinės rizikos keliamą neapibrėžtumo debesį, bendrovė toliau stiprins ryšius su pasauliniais automobilių gamintojais ir tvirtai valdys sąnaudų struktūrą, siekdama didinti pelningumą.
„LG Business Solutions Company“ antrojo ketvirčio pajamos siekė 1,54 trilijono KRW (1,1 mlrd. eurų), o veiklos pelnas – 14,3 milijardo KRW (10,6 milijono eurų). Palyginti su ankstesniais metais, pajamos padidėjo 19 proc., daugiausia dėl atsigaunančio verslas verslui segmento. Siekdama stabiliai augti, bendrovė planuoja agresyviai orientuotis į atsigaunantį B2B segmentą, kurdama labiau individualizuotus sprendimus ir plėsdama savo gaminių asortimentą.