Viena didžiausių Europos transporto įmonių grupių „Hegelmann Group“ pirmą kartą veiklos istorijoje planuoja autonominių vilkikų įsigijimą. „Hegelmann Group“ paskelbė apie pradėtą bendradarbiavimą su pasauline autonominio vairavimo technologijų bendrove „TuSimple“ ir 50 autonominių vilkikų gamybos užsakymą. SAE ketvirtos kartos (L4) „Autonomous International“ vilkikai turėtų būti pagaminti iki 2024 m. pabaigos, jais planuojama teikti transportavimo paslaugas Šiaurės Amerikoje. Sandorio vertė neskelbiama.
„Hegelmann Group“ bendradarbiavimas su „TuSimple“ rodo partnerių bendrą kelią, siekiant pasiūlyti novatoriškus sprendimus, kurie padėtų išspręsti nuolatinį vairuotojų trūkumą, kartu sumažinant šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimą ir gerinant transporto priemonių bei aplinkos apsaugą.
„Inovacijos padidins mūsų galimybes konkuruoti ir plėstis Šiaurės Amerikos rinkoje, taip pat jos atitinka mūsų siekį taikyti naujausias logistikos technologijas, – sakė Andrius Jašinskas, „Hegelmann USA“ verslo plėtros projektų vadovas, – Autonominiai vilkikai yra logistikos ateitis, o mūsų strategija – lyderiauti diegiant inovacijas, kurios saugumą ir efektyvumą perkelia į aukštesnį lygį.“
„Hegelmann Group“ sprendimas užsakyti autonominių vilkikų gamybą kartu yra ir svarbus žingsnis, kuriant ir plėtojant modernų „TuSimple“ autonominių krovinių logistikos tinklą. Pirminiai tyrimai rodo, kad autonominiai sunkvežimiai tokio tipo tinkle gali sumažinti degalų sąnaudas vidutinio nuotolio transportavime.
„Džiaugiamės prijungdami „Hegelmann Group“ prie mūsų sparčiai augančio transporto parko partnerių tinklo, kurie siekia pritaikyti, integruoti ir išplėsti SAE L4 sunkvežimių veiklą Jungtinėse Valstijose, – sakė „TuSimple“ strategijos viceprezidentas Lee White, – „Hegelmann“ pasirinko „TuSimple“ savo autonominių transporto priemonių technologijų partneriu dėl lyderystės sparčiai artėjant autonominių transporto priemonių komercializavimui.“
„TuSimple“ pademonstravo lyderystę pirmieji industrijoje 2021 m. pradėję „Driver Out“ (be žmogaus įsikišimo ar operatoriaus) bandymus, kuriuos bendrovė planuoja tęsti ir 2022 m., ruošiant visiškam komercializavimui. „Driver Out“ pilotinė programa tapo metų produktu ir tvirtu pagrindu kartu su „Navistar“ siekiant sukurti L4 autonominę 8 klasės transporto priemonę, kad būtų parodytas dubliavimo, patikimumo, nuoseklumo ir saugumo lygis, būtinas norint pašalinti vairuotoją iš sunkvežimio.
Iki 2023 m. pabaigos „TuSimple“ planuoja toliau vykdyti mokamas krovinių gabenimo operacijas didelio tankio krovinių gabenimo maršrutais JAV Pietuose. Programa labai svarbi didinant savarankiškų krovinių gabenimo operacijų apimtis „TuSimple“ autonominiame krovinių tinkle.
„Hegelmann Group“ savo padalinį „Hegelmann USA“ Čikagoje, Ilinojaus valstijoje įsteigė 2021 m. pradžioje. Pirmaisiais veiklos metais investicijos į veiklą JAV siekė 2 mln. eurų, įdarbinta 30 darbuotojų, transporto parką sudaro 30 vilkikų. Per trejus metus nuo veiklos starto JAV planuojama iš viso investuoti 10 mln. eurų.
Bendrovė JAV teikia įvairias transportavimo ir logistikos paslaugas – nuo pervežimų standartinėmis kietašonėmis ir šaldytuvinėmis puspriekabėmis iki logistikos centro 3PL paslaugų, pavyzdžiui, konsolidavimas, trumpalaikis ir ilgalaikis sandėliavimas, pažeistų krovinių perpakavimas, krovinių pervežimas iš sandėlio į paskirstymo vietas ir kt.
„Hegelmann Group“ nuo pradžių skelbė, kad investicijas JAV planuoja toliau didinti, veiklos geografiką plėsti į Kanadą ir Centrinės Amerikos šalis.