2022 metų gegužę AENO išmaniosios buitinės technikos prekės ženklas paskelbė apie prekybos Lietuvos rinkoje pradžią. Prekės ženklas planuoja įgyvendinti tarptautinės plėtros strategiją ir plėsti pardavimų geografiją visoje Europoje.
„Statista“ duomenimis, laukiama, kad buitinės technikos segmento pajamos Lietuvoje 2022 m. pasieks 71,1 mln. eurų, o metinis pajamų augimo tempas (CAGR 2022–2025 m.) sieks 9,9 proc., todėl iki 2025 m. prognozuojama rinkos apimtis sieks 94,38 mln. eurų.
AENO yra jaunas dinamiškai besivystantis išmaniosios buitinės technikos prekės ženklas. Tarp produktų yra valymo ir maisto gaminimo prietaisai: oro valytuvai, garo šluostės, vertikalūs dulkių siurbliai ir robotai dulkių siurbliai, maišytuvai, orkaitės, virduliai, elektriniai griliai. Vienas iš pagrindinių prekės ženklo principų – energiją taupančių ir aplinką saugančių prekių gamyba.
Iki 2022 m. pabaigos prekės ženklas planuoja užimti 2-3 % Lietuvos rinkos įvairiose smulkios buitinės elektronikos kategorijose dėl savo plataus buvimo tiek internetinėse, tiek neinternetinėse rinkose. Pirmuoju oficialiu AENO platintoju tapo „ASBIS Baltics“. Šiuo metu vyksta netiesioginio pardavimo kanalo stiprinimo darbai – bendradarbiavimas su regioniniais mažmenininkais ir internetinėmis parduotuvėmis. Prekės ženklas jau yra prekybos tinkluose „Avitela“ ir „Elektromarkt“, taipogi galite rasti didelėse internetinėse parduotuvėse, tokiose kaip „Pigu“, „Varle“, „Senukai“, „Kilobaitas“, „Skytech“.
AENO sukūrė išsamią rinkodaros ir platinimo strategiją, skirdamas specialią pardavimo ir rinkodaros komandą naujų produktų įvedimui į rinką. Be tiesioginės rinkodaros, taip pat bus plėtojama unikalus prekių išdėstymas prekybos taškuose. Be to, prekės ženklas užsiims nuodugniais vartotojų patirties tyrimais, siekdamas prisitaikyti prie pokyčių, kurdamas produktus, kurie padės AENO produktų linijai išlikti aktuali kintančioje ekosistemoje.
„Mūsų misija – išlaisvinti žmogų iš rutinos ir paversti namus laisvės, saugumo ir sveikatos teritorija. Skaitmeninių technologijų plėtra, didėjanti įrenginių nuotolinio valdymo, balso asistentų, kaip būtinų namų ūkio valdymo elementų, paklausa skatina perėjimą prie išmaniųjų technologijų. Visų kategorijų pavirtimas išmaniomis yra tai, ko reikia šiuolaikiniam vartotojui. Pralenkti laiką, padaryti ateitį prieinamą jau šiandien – tai yra tai, kuo reikia vadovautis norint judėti į priekį ir nustatyti tendencijas“, – komentuoja Elena Kroak, AENO verslo plėtros direktorė. – Augantys vartotojų lūkesčiai, gyvenimo būdo pokyčiai ir besikeičianti paklausa prisidės prie tolimesnio prekės ženklo augimo ir AENO produktų linijos plėtros“.
Iki 2022 metų pabaigos prekės ženklas planuoja išplėsti savo produktų įvairovę įtraukdamas tokius išmaniuosius įrenginius, kaip grindų svarstyklės, oro drėkintuvai. AENO taip pat pristatys sezoninę aukščiausios kokybės išmaniųjų klimato technologijų seriją. Pirmasis bus pristatytas aukščiausios kokybės ECO išmanusis šildytuvas, kuriame bus panaudotos kombinuotos infraraudonosios spinduliuotės ir konvekcijos technologijos.
Lakoniško dizaino AENO modeliai sukurti vienodo stiliaus ir puikiai dera vienas su kitu. Technologijos estetika neatsiejama nuo jos funkcijų: visi šie įrenginiai veikia kartu vienoje ekosistemoje, kuri suteikia prieigą prie individualių nustatymų. AENO programėlė leidžia valdyti buitinę techniką išmaniuoju telefonu, rankiniu būdu ar su balso asistentais bei integruoti buitinę techniką į įvairius automatizavimo scenarijus.
Prekės ženklo produktai yra sukurti ir gaminami Kinijoje modernioje gamykloje, kurioje dauguma procesų yra visiškai robotizuoti ir praktiškai nereikalauja žmogaus dalyvavimo.