Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ praėjusiais metais Lietuvoje gavo 401,4 mln. Lt pajamų – 13 proc. daugiau nei 2005 m. Bendrovės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, amortizaciją ir nusidėvėjimą (EBITDA) siekė 129,2 mln. Lt ir lyginant su 2005-aisiais išaugo 5,7 proc.
Bendrovės ilgalaikės investicijos praėjusiais metais sudarė 25,5 mln. Lt ir buvo 23 proc. didesnės nei 2005 m. Svarbiausia investicijų kryptis buvo bendrovės ryšio tinklo teritorijos skvarba ir tinklo pralaidumo didinimas.
„Ženklus pajamų ir EBITDA augimas rodo, kad mūsų verslo modelis yra itin sėkmingas. Todėl ir toliau stiprinsime pozicijas rinkoje siūlydami mažiausią kainą už aukštos kokybės paslaugas“, – teigė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Jis atkreipė dėmesį, kad pirmojo šių metų ketvirčio rezultatai leidžia prognozuoti tolesnį bendrovės pajamų ir pelno augimą. Duomenys, paskelbti Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) mobiliojo ryšio rinkos ataskaitoje už 2007 m. I-ą ketvirtį, rodo, kad „Tele2“ vienintelė iš visų operatorių augo visose pagrindinėse rinkos kategorijose –išankstinio apmokėjimo paslaugų vartotojų, privačių vartotojų ir verslo klientų tarpe.
Išankstinio mokėjimo paslaugų vartotojų rinkoje „Tele2“ pirmauja ir užima 41,6 proc. rinkos ir, lyginant su 2006 m. pirmuoju ketvirčiu, išaugo 2,3 procentinio punkto. Privačių vartotojų rinkoje „Tele2“ dalis augo sparčiausiai – 2,5 procentinio punkto iki 31,3 proc. Tuo tarpu verslo vartotojų rinkoje „Tele2“, lyginant su analogišku praėjusių metų laikotarpiu, vienintelė sustiprino savo pozicijas – bendrovės dalis išaugo 1,8 procentinio punkto ir pasiekė 11,9 proc.
RRT ataskaita patvirtino, kad „Tele2“ yra ir patraukliausias operatorius tiems vartotojams, kurie nusprendė pasinaudoti numerio perkėlimo paslauga. Bendrovė pirmąjį šių metų ketvirtį sulaukė didžiausio perėjusių vartotojų skaičiaus – 6,3 tūkst., ją paliko tik 1,3 tūkst. klientų.