Interneto aukcionus organizuojanti bendrovė „eBay“ išėmė savo reklamą iš JAV vartotojams skirtos „Google“ paieškos sistemos. Manoma, kad pagrindinė tokio žingsnio priežastis – arši konkurencija tarp bendrovių teikiamų atsiskaitymo paslaugų „eBay PayPal“ ir „Google Checkout“.
Pernai pasirodžiusi „Google Checkout“ technologija sparčiai populiarėja. Ja atsiskaityti jau leidžia daugiau nei 500 interneto prekybininkų. „eBay“ klientai negali naudotis šia paslaugą. Interneto aukcionų organizatorė tokį draudimą aiškina nepakankamu „Checkout“ vartotojų duomenų konfidencialumu. „eBay“ turi savo atsiskaitymų technologiją „PayPal“.
„eBay“ reklamą iš „Google“ paieškos sistemos išimti nuspręsta po to, kai Bostone, JAV, vykusios „eBay Live“ konferencijos metu „Google“ ketino surengti savo paslaugos „Checkout“ pristatymą.
Oficialiai tokį sprendimą „eBay“ aiškina sumažėjusiu rinkodarai skirtu biudžetu. Vis dėlto, bendrovė pripažįsta, kad konkurentės akibrokštas taip pat tam turėjo įtakos.