„Volkswagen“ generalinis direktorius Herbert Diess laikraščiui „Financial Times“ sakė, kad įvairiuose regionuose elektromobiliai iš esmės yra išparduoti. „O Kinijoje jų paklausa tikrai įsibėgėja“, – pridūrė H. Diessas. „Volkswagen“ yra kelių gerai žinomų automobilių prekės ženklų, įskaitant „Porsche“ ir „Audi“, taip pat Čekijos gamintojo „Škoda Auto“, patronuojančioji bendrovė.
Leidinio ataskaitoje pažymima, kad 2022 m. pirmąjį ketvirtį „Volkswagen“ visame pasaulyje pardavė 99 000 elektromobilių. Palyginimui, „Tesla“ savo naujausioje pelno ataskaitoje nurodė, kad per pirmąjį šių metų ketvirtį pardavė 310 048 automobilius. D. Diess teigė, kad „Volkswagen“ vien Vakarų Europoje turi apie 300 000 užsakymų elektromobiliams, tad visus esamus užsakymus bus sunku įvykdyti metų galo.
Pastaruoju metu dėl pandemijos sukeltų tiekimo grandinės problemų ir mikroschemų trūkumo buvo šiek tiek sudėtinga įsigyti elektromobilių ir apskritai naujų transporto priemonių. Tačiau kai kurie automobilių gamintojai nelaukia, kol sąlygos pagerės. Pavyzdžiui, „Ford“ nusprendė toliau tiekti rinktinius modelius su trūkstamais komponentais ir pažadėjo juos sumontuoti vėliau, kai jų bus lengviau gauti. Tuo tarpu BMW nusprendė pristatyti pasirinktus modelius be informacijos ir pramogų sistemos jutiklinio ekrano funkcijos ir grąžino pirkėjams pinigus už trūkstamą funkciją.