Pandemijos įtaka e. komercijai pernai mažėjo, tačiau augimo tai nesustabdė. Didžiausia elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ ir pernai toliau sparčiai augo. Baltijos šalyse įmonės apyvarta padidėjo 40 proc. ir pasiekė 141 mln. Eur. Pasak įmonės vadovo Andriaus Ladausko, apyvartos augimą lėmė toliau didėjusi aktyvių klientų bazė, investicijos į paslaugos vystymą ir susiformavę nauji gyventojų apsipirkimo įpročiai, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Praėjusiais metais didelį dėmesį skyrėme klientų išlaikymui ir naujų klientų pritraukimui, gerindami jų apsipirkimo patirtį, pasiūlydami naujų paslaugų ir mažindami apsipirkimo elektroninėje erdvėje barjerus. Taip pat toliau gerinome paslaugos kokybę, plėtėme asortimentą, investavome į tvarumo sprendimus. Ir nors mažėjanti pandemijos įtaka gyventojų apsipirkimui atnešė papildomų iššūkių, rezultatai parodė, kad su jais komandai neblogai pavyko susidoroti. Džiaugiuosi prisijungęs prie stiprios ir ambicingos komandos, kuri greitai reaguoja į rinkos pokyčius ir išlaiko lyderystę“, – rezultatais dalijasi „Barboros“ vadovas A. Ladauskas.
Sutelkusi didžiausią dėmesį į tolesnį augimą ir investicijas, įmonė metus baigė su 4 mln. Eur nuostoliu. Pasak A. Ladausko, prioritetas išlieka toliau auginti rinką, kuriant elektroninio apsipirkimo standartą ir investuojant į paslaugų ir operacijų vystymą.
Pasak A. Ladausko, e. komercijos vystymas yra nenutrūkstantis procesas, o rinkos dinamika neleidžia ilgai stoviniuoti vietoje. Ir šiems metams išsikėlusi ambicingus augimo tikslus, „Barbora“ toliau ieško naujovių, kurios elektroninį apsipirkimą padarys dar patogesnį ir patrauklesnį tiek esamiems klientams, tiek ir dar paslaugos nebandžiusiems.
„E. komercijos rinka visame pasaulyje sparčiai vystosi, todėl atidžiai sekame tendencijas, stebime vartotojų poreikius ir jų kaitą. Šiuo metu mūsų dėmesys nukreiptas į prekių pristatymo greičio didinimą, operacijų automatizavimą bei asortimento gerinimą. Kaip rinkos lyderis visada siekiame būti žingsniu priekyje ir atnešti į rinką pažangaus apsipirkimo naujoves, keičiančias kasdienius gyventojų įpročius“, – šių metų planus apibendrina A. Ladauskas.