Lenkijos bendrovė „Vercom“, kurianti pasaulines debesijos komunikacijos platformas, už 400 mln. zlotų (84 mln. eurų) įsigijo lietuvišką elektroninio pašto rinkodaros platformą „MailerLite“.
Kaip rašo portalas „Parkiet.com“, šis sandoris leis „Vercom“ patrigubinti klientų bazę.
„100 proc. akcijų pardavėme. Tai toks labai įdomus susijungimas su lenkų kompanija, kuri yra stipri vienose srityse, mes – kitose. Apjungiame jėgas, kad jos taptų svarbiu žaidėju komunikacijos sprendimuose“, – 15min patvirtino „MailerLite“ įkūrėjas Ignas Rubežius.
Pasak I.Rubežiaus, „MailerLite“ yra vieni iš lyderių elektroninių laiškų komunikacijos srityje.
„Vercom“ be šio kanalo yra labai stipri SMS, iššokančių pranešimų (angl. push notifications) komunikacijos kanaluose. Apjungę jėgas, būsime stiprus žaidėjas pasauliniu mastu“, – nurodė jis.
Pasak jo, susijungimas atvers „MailerLite“ naujų technologinių galimybių teikti paslaugas minėtais kanalais.
„Kas dar labai svarbu – kompanija, su kuria susijungėme, yra vieša, dariusi IPO (pirminį viešą akcijų siūlymą) Varšuvos biržoje. Tai garantuoja finansinį stabilumą ir resursus plėtrai“, – komentavo I.Rubežius.
„MailerLite“ įsigyjančios įmonės generalinis direktorius Krzysztofas Szyszka telekonferencijoje sakė, kad tai leis padidinti įmonės veiklos apimtis.
„Vercom“ skaičiuoja, kad jos klientų skaičius patrigubės – nuo dabartinių maždaug 19 tūkst. iki beveik 57 tūkst. klientų, veikiančių 180 rinkų. Įsigijimas taip pat leis bendrovei „Vercom“ padvigubinti bendrąjį pelną nuo 54 zlotų (11, 47 mln. eurų) iki 107 mln. zlotų (22,73 mln. eurų).
„MailerLite“ akcijų įsigijimas bus finansuojamas nuosavomis lėšomis, gautomis iš 2021 m. atlikto pirminio viešo akcijų siūlymo, bei banko paskolos.
„MailerLite“ yra pasaulinė el. pašto komunikacijos priemonių verslo klientams tiekėja. Pagrindinės grupės rinkos yra Jungtinės Amerikos Valstijos ir Vakarų Europa, kurioms tenka daugiau kaip 70 proc. grupės pajamų.