„Business Insider“ šaltiniai teigia, kad „Sony“ ieško būdų, kaip integruoti reklamas į nemokamus „PlayStation“ žaidimus. Tikslas būtų skatinti kurti daugiau nemokamų žaidimų, suteikiant kūrėjams daugiau galimų pajamų šaltinių.
Žaidimo kūrėjai galėtų įdėti reklamas į žaidimo aplinką, pvz., virtualias skelbimų lentas ar produktų rodymą. Tokia reklama nėra naujiena, tačiau ji gali tapti dažnesnė, jei „Sony“ ją palaikys platformos lygiu. Pagal šią sistemą nemokami žaidimai taip pat gali suteikti žaidėjams atlygio už reklamų žiūrėjimą, o tai įprasta mobiliuose žaidimuose.
Kūrėjai reklamas parduos privačioje rinkoje, tačiau „Sony“ nenusprendė, ar sumažinti pajamas. „Microsoft“ planai skamba beveik identiškai, išskyrus tai, kad jie nepriims dalies pajamų iš reklamos. Tačiau „Sony“ gali parduoti naudotojų duomenis reklamuotojams, pavyzdžiui, ką žaidėjai daro peržiūrėję reklamą. Remiantis vienu šaltiniu, šie duomenys neapima žaidėjų vardų ar el. pašto adresų, o „Sony“ griežtai tikrina reklamų užsakovus.