Antradienį bendrovė pranešė, kad per pirmuosius tris šių metų mėnesius prarado 200 000 narių.
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.
Dar prieš kelis mėnesius „Netflix“ ateities planai atrodė daug žadantys, bet panašu, kad bendrovei teks nusiimti rožinius akinius.
Prenumeratorių sumažėjo po to, kai įmonė padidino kainas pagrindinėse rinkose, įskaitant JAV ir Jungtinę Karalystę bei pasitraukė iš Rusijos.
Tačiau „Netflix“ įspėjo, kad nuostolių bus ir daugiau. Antradienį išplatintame pranešime įmonė užsiminė, kad, siekdama įregistruoti naujų narių, imsis griežtai kovoti su sąskaitų dalijimusi.
Jos skaičiavimais, daugiau kaip 100 mln. namų ūkių pažeidžia taisykles dalydamiesi vienos paskyros slaptažodžiais.
Laiške akcininkams „Netflix“ teigė, kad pandemijos metu pastebėtas staigus prenumeratorių skaičiaus padidėjimas „užtemdė vaizdą“, ir įspėjo, kad per tris mėnesius iki liepos mėn. gali pasitraukti dar du milijonai prenumeratorių.
„Mūsų pajamų augimas gerokai sulėtėjo, kaip rodo toliau pateikti rezultatai ir prognozės“, – teigė bendrovė.
Paskutinį kartą per ketvirtį bendrovė narių neteko 2011 m. spalio mėn. „Netflix“ šiuo metu turi virš 220 mln. prenumeratorių visame pasaulyje.
Po karo pradžios Ukrainoje „Netflix“ pasitraukė iš Rusijos ir dėl to prarado 700 000 prenumeratorių, rašo BBC. Dar 600 tūkst. žmonių nutraukė paslaugų teikimą JAV ir Kanadoje po to, kai buvo padidintos kainos.