UAB „GoIT“, teikianti IT priežiūros paslaugas visose Baltijos šalyse, nuo 2022 metų kovo mėnesio atsinaujina. Keičiasi įmonės logotipas, komunikacijos vizualiniai elementai ir interneto svetainės dizainas. Nuo šiol lankytojai gali greitai ir patogiai pasiekti aktualiausią informaciją, tuo tarpu naujas logotipas simbolizuoja įmonės brandą, lyderystę ir novatorišką požiūrį į besikeičiančias IT tendencijas.
„Būdamas patikimu IT partneriu ir rinkos lyderiu – žengiame koja kojon su naujausiomis technologijomis. Ne paslaptis, kad IT rinka nuolat kinta, ji ištisiniame judėjime ir virsme. Lankytojai nori greitai ir patogiai pasiekti aktualią informaciją, todėl atsisakėme perteklinių dizaino detalių. Svetainę suprojektavome taip, kad galėtume pateikti jos lankytojui aktualią informaciją ranka pasiekiama“, – pokyčius komentuoja Tomas Kirchovas, UAB „GoIT“ vadovas ir bendrasavininkas.
Tiesa, įmonės pokyčiai ne tik simboliniai. „GoIT“ nuo praeitų metų pradėjo teikti IT paslaugas dar penkiuose Lietuvos regionų miestuose: Utenoje, Druskininkuose, Alytuje, Šilutėje, Pakruojyje. Norėdami sėkmingai prisidėti prie Lietuvos įmonių IT infrastruktūros gerinimo ne tik didmiesčiuose, teko ženkliai pastiprinti komandą bei įsteigti „GoIT“ padalinius arčiau kliento. Noras būti arčiau atsispindi ir atnaujintoje „GoIT“ svetainėje.
Tomas Kirchovas, UAB „GoIT“ vadovas ir bendrasavininkas
Verta pastebėti, kad atnaujintas „GoIT“ logotipas neženkliai skiriasi nuo ankstesnio. Pasikeitė spalvinė gama, o tai simbolizuoja kintamumą ir evoliuciją. Pasak Tomo Kirchovo, per daugiau nei dešimtmetį įmonė subrendo, paaugo ne tik pagal metus, bet ir kasmet auga klientų ir partnerių ratas, o centre įsikūrusio ofiso sienas kasmet puošia nauji partnerių apdovanojimai ir sertifikatai. Dėka stiprios komandos ir nišinės IT kompetencijos – Lietuvos klientai jau spėjo įvertinti „GoIT“ už reikšmingą indėlį į jų strateginius IT projektus. Atnaujintas „GoIT“ logotipas iš vienos pusės simbolizuoja brandą, o iš kitos – IT rinkos evoliuciją, kurią įmonė puikiai išmano.
„Akivaizdu, kad atėjo natūralus metas atsinaujinti. Ir pavasaris – puikiausias tam laikas. Neabejojame, kad kartu su mūsų Klientais – mūsų dar laukia ilgas ir neįtikėtinai įdomus kelias“, – sako T. Kirchovas.