Beveik 75 procentai (13,5 mlrd. USD) vartotojų išlaidų prenumeruojamoms programoms buvo sumokėta per „Apple App Store“, o „Google Play“ teko tik 4,8 mlrd. USD visame pasaulyje. Tačiau „Android“ naudotojai padidino savo išlaidas prenumeruojamoms programoms 78 proc., palyginti su 2020 m. išlaidomis. „iPhone“ naudotojų išlaidos per metus padidėjo tik 31 proc. Iš viso prenumeratoms 2021 metais buvo išleist 18,3 mlrd. USD.
Prenumeruojamų programų išlaidų augimas JAV iš esmės atspindėjo tai, kas buvo matoma visame pasaulyje, tik mažesniu mastu. 2021 m. „YouTube“ buvo didžiausia pajamų gavėja pasaulyje tarp prenumeruojamų programų, po jos sekė pažinčių paslauga „Tinder“ ir japonų internetinių filmukų paslauga „Piccoma“. „Google One“, paieškos milžinės debesies saugyklos paslauga vartotojų rinkai, ir „Disney+“ užbaigia geriausiųjų penketuką.
„Sensor Tower“ mano, kad platformoms ir toliau eksperimentuojant su prenumeratomis kaip būdu privilioti turinio kūrėjus ir išlaikyti auditoriją, per ateinančius ketvirčius greičiausiai augs populiariausių programėlių, kurios pritaikys šį modelį, skaičius.