„Ford“ vadovui Jimui Farley, atrodo, kad norint tapti elektromobilių rinkos lyderiu reikia parduoti daugiau elektromobilių.
„Ford Lightning“ ir „E-Transit“. Gamintojo nuotrauka
„Tesla“ stipriai išjudino automobilių rinką. Na, aišku, prie to prisidėjo ir pasikeitę pirkėjų norai bei nauji aplinkosaugos standartai. Kurį laiką pradžioje atrodė, kad „Tesla“ bus brangių, nišinių elektromobilių gamintojas, tačiau dabar ši kompanija yra vienas iš automobilių rinkos lyderių apskritai. Ir artimiausiu laiku tai nepasikeis. „Ford“, žinoma, norėtų didesnės to pyrago dalies. Iki kitų metų pabaigos „Ford“ planuoja padidinti elektromobilių gamybos apimtis iki 600 tūkstančių. Per ketvirčio susitikimą „Ford“ vadovas Jimas Farley pasidžiaugė gerais rezultatais ir sklandžiai vykstančia elektrifikacija. Ir, žinoma, paminėjo „Tesla“.
„Pavyzdžiui, jei „F-150 Lightning“ gamyba vyktų taip greitai, kad galėtų patenkinti visą paklausą, varžytumėmės su „Model Y“ dėl lyderiaujančio elektromobilio pozicijų JAV“, teigė Farley
„Ford“ vadovas iš tikrųjų žino, ką kalba. Dėl gausybės priežasčių amerikiečiai dievina pikapus, o „Tesla“ tokio kol kas nesiūlo. F-150 yra perkamiausias automobilis JAV – ne pikapas, o automobilis apskritai. Ir „F-150 Lightning“ tikrai bus labai populiarus – tas populiarumas jau verčia „Ford“ griežtai pasikalbėti su atstovybių savininkais. Nepaisant to, „Ford“ verkiant reikia didinti gamybos apimtis, nes dabartinius užsakymus pavyks įgyvendinti tik po kelių metų.
„Tesla Model Y“ dabar yra karščiausias automobilis JAV elektromobilių rinkoje. Ar „F-150 Lightning“ tikrai galėtų su juo konkuruoti? Gali būti, kad taip. Tačiau to nepavyks sužinoti tol, kol „Ford“ neras būdų apeiti didžiausias problemas – lustų trūkumą, tiekimo grandinių nestabilumą ir senamadišką gamybą.