Rinkos tyrimų agentūra „MIDIA Research“ pasidalino praėjusių metų antrojo ketvirčio tyrimu apie tai, koks rinkos pasiskirstymas yra tarp tinklinio muzikos perdavimo platformų. Nors duomenys buvo surinkti beveik prieš metus, agentūra juos paviešino tik dabar, o rezultatai nėra itin stebinantys. „Spotify“ išlieka lydere su gan žymia persvara – ji valdo net 31 % tinklinio garso perdavimo rinkos.
Antroje vietoje esanti „Apple Music“ gerokai atsilieka – jai priklauso 15 % rinkos, arba, kitaip tariant, „Apple“ muzikos platforma turi perpus mažiau vartotojų, nei „Spotify“. Žemiau sąraše yra 13 % rinkos užimanti „Amazon Music“, o tuo tarpu „Google“ priklausanti „YouTube Music“ turi vos 8 %. Pranešime taip pat pabrėžiama, jog tyrimo metu srautinis garso perdavimas buvo greičiausiai auganti informacinių technologijų industrijos paslauga.
Su tokiu sparčiu rinkos augimu kiekvieną galima laikyti laimėtoju, iš dalies – visa rinka praėjusiais metais išaugo 26,4 % lyginant su ankstesniais metais, ko pasekoje visame pasaulyje yra 523,9 mln. muzikos platformų prenumeratorių. Alternatyvių platformų augimo pasekoje „Spotify“ sulaukė nemažai konkurencijos, tad nors jai priklauso didžiausia rinkos dalis, ji kasmet krenta maždaug 1 % – tikėtina ne dėl to, kad mažėja „Spotify“ naudotojų skaičius, bet dėl to, kad auga kitas platformas besirenkančių žmonių kiekis.