2021 metais Baltijos šalyse užregistruoti 4 229 nauji „Renault“ automobiliai. „Renault“ prekių ženklo dalis Baltijos šalių lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių rinkoje sudarė 5,4 % ir tai šiam prekių ženklui užtikrino šeštąją vietą pagal pardavimus.
2 098 parduoti lengvieji automobiliai leido užsitikrinti devintąją vietą pagal privatiems klientams parduotų lengvųjų automobilių skaičių ir užfiksuoti 16,6 % augimą.
Modelis „Renault Clio“ išsaugojo poziciją B segmento TOP-3 (516 vnt.). Pirkėjai taip pat mielai rinkosi rinkai 2021 metais pristatytus naujuosius „Renault Arkana“ (286 vnt.).
Elektromobilių „Renault ZOE E-Tech“ pardavimų rezultatas (90 vnt.) šiam modeliui užtikrino vietą elektromobilių pardavimų TOP-10. „Renault“ prekių ženklo elektrifikuotų modelių (mHEV, HEV, PHEV, BEV) pardavimai išaugo net 30 %. „Renault E-TECH“ automobilių dalis produkcijos asortimente siekia jau beveik 30 %. „Renault“ siūlo gausų visiškai elektra varomų ir hibridinių automobilių asortimentą, kurį sudaro „Zoe E-Tech“, „Master E-Tech“, „Clio E-Tech“, „Captur E-Tech“, „Megane E-Tech“, „Megane Grandtour E-Tech“ ir naujieji „Arkana E-Tech“.
„Renault“ tapo Baltijos šalių lengvųjų komercinių automobilių rinkos lydere. Pasiektas parduotų automobilių rekordas (2 131) ir užsitikrinta 21 % rinkos dalis. „Renault Master“ išlaiko 35,5 % lengvųjų komercinių iki 3,5 t. automobilių rinkos dalį ir išsaugo šio segmento lyderio poziciją. Užregistruoti net 1 372 šio modelio vienetai.
Naujasis „Renault Trafic“ taip pat pirmauja savo segmente – parduota 530 šio modelio vienetų, o rinkos dalis siekia 28,6 %.
Sėkmės sulaukė ir rinkai 2021 metais pristatyti „Renault Express Van“ ir „Kangoo Van“ (parduoti 229 vienetai).
„2021-ieji – tai dar vieni automobilių gamintojams nelengvi metai. Nepaisant to, neišsukame iš kelio, vedančio 2021 metų pradžioje paskelbtame strateginiame plane „Renaulution“ užsibrėžtų tikslų link. Siekiame ir toliau puoselėti mūsų deklaruojamas vertybes. Po sėkmingo „Renault Arkana“ pristatymo stengiamės susigrąžinti augimo tendencijas C segmente. Negana to, ir toliau orientuojamės į elektrinio judumo plėtrą, o 30 % išaugę elektrifikuotų automobilių pardavimai tai neabejotinai patvirtina. Džiaugiamės pasiekę rekordinius pardavimus ir išsaugoję lyderio poziciją lengvųjų komercinių automobilių rinkoje. Pasitelkę naujoves – „Renault Megane E-Tech“ ir „Kangoo Van E-Tech“– 2022 metais būsime dar ryškesni elektromobilių segmente. Be to, rinkoje debiutavus visiškai naujam modeliui „Renault Austral“, būsime pastebimi ir C segmente“, – sako Tomasz Mróz, „Renault“ vykdomasis direktorius Baltijos šalyse.