Integruotų telekomunikacijų, IT ir TV paslaugų teikėja TEO LT, AB (toliau – TEO) įdiegė naują internetinės savitarnos sistemą, kuri privatiems ir verslo klientams suteikia galimybę savarankiškai pasirinkti telekomunikacijų, IT ir TV paslaugas, jas valdyti ir už jas mokėti. Įdiegusi šią sistemą, TEO laipsniškai pereis prie elektroninių sąskaitų siuntimo klientams.
Visą parą veikianti internetinė savitarnos sistema „Mano TEO“ leidžia internetu užsisakyti naujas paslaugas, valdyti esamas, apmokėti už Bendrovės teikiamas paslaugas, peržiūrėti skambučių telefonu išklotines ir kitų paslaugų vartojimo statistiką, pasinaudoti lojalumo programos „Bičiuliai“ taškais ir prizais, gauti specialius pasiūlymus. „Savitarnos procesą padarėme kaip galima paprastesnį ir patogesnį klientams, stengėmės, kad jis kaip galima labiau atitiktų šiuolaikiško vartotojo lūkesčius – internetu gauti tikslią ir patogiai pateikiamą informaciją, greitai ir nesudėtingai atlikti paslaugų užsakymo, kontrolės ir mokėjimo operacijas“, – teigia TEO LT, AB Pardavimų tarnybos vadovas Darius Gudačiauskas.
Privatūs klientai prie „Mano TEO“ gali jungtis adresu www.manoteo.lt įvesdami vartotojo kodą ar telefono numerį. Taip pat prie TEO savitarnos sistemos vartotojas gali prisijungti naudodamasis savo elektroninės bankininkystės (SEB Vilniaus banko ir AB banko „Hansabankas“) prisijungimo kodais ir slaptažodžiais.
Įdiegusi elektroninę savitarnos sistemą, TEO laipsniškai pereis nuo popierinio prie elektroninio sąskaitų pateikimo klientams būdo. Pirmiausia šiuolaikiškas sąskaitų teikimo būdas bus pasiūlytas tiems, kurie naudojasi Bendrovės interneto paslaugomis. „Elektroninis informacijos klientams pateikimo būdas mums yra svarbus ekologiniu požiūriu. Turėdama milžinišką klientų bazę TEO vien sąskaitoms ir vokams pagaminti kasmet sunaudoja apie 200 tonų popieriaus. Šiuo veiksmu siekiame prisidėti prie gamtos išteklių taupymo“, – teigia Darius Gudačiauskas.