Kinų automobilių koncernas „Geely“, kuriam priklauso rinkoje įsitvirtinę ir ryškią istoriją turintys gamintojai „Lotus“, „Volvo“ bei „Polestar“ ruošiasi žengti į mobiliųjų technologijų rinką – praneša Kinijos tinklaraštis „36Krypton“. Įraše skelbiama, jog „Geely“ žada įsigyti jau beveik 20 metų egzistuojančią išmaniųjų telefonų gamintoją „Meizu“, kuri pastaruoju metu negali pasigirti dideliu populiarumu.
Automobilių kompanija jau kurį laiką stebėjo išmaniųjų telefonų rinką su tikslu žengti į mobiliųjų technologijų rinką ir net sukūrė atskirą įmonę, pavadinimu „Xingji Times“. Pastarojoje buvo pasamdyti buvę „ZTE“, „Xiaomi“ bei „Oppo“ darbuotojai, o pirmąjį įrenginį kompanija žada pristatyti iki 2023-iųjų.
Šaltinyje skelbiama, jog „Geely“ investavo beveik 1,5 milijardo JAV dolerių siekiančią sumą į šį naują projektą, net neskaitant „Meizu“ įsigijimo kainos. Abiejų įmonių atstovai atsisakė komentuoti situaciją, tačiau „36Krypton“ savo apžvalgoje cituoja Li Shufu – „Geely Holding Group“ direktorių. Jis yra teigęs, jog išmanieji telefonai yra esminiai programinės įrangos inovacijų varikliai, padedantys vartotojams patirti technologijas kai tik jos tampa prieinamomis – būtent tokį tikslą galima įžvelgti „Geely“ ir „Meizu“ sandoryje.
Kita problema, kurią „Geely“ turės įveikti savo kelyje link išmaniųjų telefonų gamybos yra realių gamintojų paieška, tikėtina, kad šis vaidmuo atiteks „Foxconn“. Visas tyrimų bei produktų vystymo procesas bus vykdomas pačios kompanijos – tai pagrindžią poreikį įsigyti „Meizu“.
Kalbant apie pastarąją išmaniųjų telefonų kompaniją, šiuo metu jos pardavimai nesiekia nė 1 mln. vienetų per metus, nors vis prieš keletą metų jos įrenginiai gan dažnai šmėžuodavo technologijų tinklaraščiuose, o pardavimai siekė iki 20 mln. įrenginių. Pagrindinės šios kompanijos nuopuolio priežastys yra ribotas produkcijos pajėgumas bei labai nesėkmingos marketingo kampanijos.
Pavyzdžiui, „Meizu 18“ išmanusis telefonas buvo pristatytas praėjusių metų kovą su visiškai švaria operacine sistema – be jokių priverstinių reklamų ar iš anksto įdiegtų aplikacijų. Deja, to nepakako vietiniams vartotojams sužavėti. Galbūt ne viskas prarasta ir greitu metu pamatysime, ko išmaniųjų telefonų gamintojai gali išmokti iš stambių automobilių koncernų.