Pasaulinis lustų trūkumas kol kas nesitraukia. Naujų automobilių gamyba ir toliau kelia daugybę problemų net ir didžiausioms bendrovėms, o tai puikiai atsispindi ir pardavimų statistikoje. 2021 metai buvo nesėkmingi daugeliui, o nuo to smarkiai nukentėjo ir „Volkswagen Group“.
Remiantis naujausia informacija, vokiečių milžinės pardavimai 2021 metais krito 4,5 proc., o tokie rodikliai leido užfiksuoti blogiausius rezultatus nuo 2011 metų. „Volkswagen“ išplatintame pranešime teigiama, jog bendrovės pardavimai siekė tik 8,88 mln. parduotų automobilių.
Bendrovės pateikta statistika atskleidžia, jog daugelis jos prekinių ženklų fiksavo gerokai prastesnius rezultatus nei anksčiau. Pavyzdžiui, „Audi“ prekės ženklo pardavimai krito 1 proc., „Škoda“ – 13 proc., o „Volkswagen“ logotipu pažymėtų automobilių prekyba sumažėjo 8 proc., lyginant su 2020 metais.
Verta pastebėti, kad ne visi „Volkswagen Group“ valdomi prekės ženklai turėjo tenkintis sumažėjusiais transporto priemonių pardavimais. Kaip galite matyti iš aukščiau pateikiamos lentelės, „Porsche“ automobilių prekyba išaugo 11 proc., o „Seat“ gali pasidžiaugti 10 proc. didesniais pardavimais.
Vokietijos automobilių milžinė, praėjusiais metais, itin prastai pasirodė Kinijos rinkoje, kur jos pardavimai sumažėjo net 15 proc., o vakarų Europoje, kas yra antra didžiausia „Volkswagen Group“ rinka, prekybos apimtys sumažėjo 5 proc.
„Stringantis komponentų tiekimas sukuria ribotas produkcijos galimybes, o tai turėjo milžinišką įtaką ir mūsų pardavimų rezultatams“, – teigia VW pardavimų ir marketingo vadovas Klausas Zellmeris.
Ir nors 2021 metų pardavimai nerodo optimistinių ženklų, tačiau susidomėjimas VW elektromobiliais – visiška priešingybė. Pranešama, jog bendrovės elektrinių transporto priemonių pardavimai išaugo net 73 proc., kas pernai sudarė 7,5 proc. visos parduotos produkcijos. 2020 metais šis skaičius siekė vos 4 proc. „Volkswagen Group“ per praėjusius metus pardavė 369 tūkst. tokio tipo automobilių.
„Mes ir toliau stengiamės išlikti priekyje, kalbant apie perėjimą prie elektrinių automobilių, nepaisant limituotos tiekimo linijos. „Volkswagen“ per labai trumpą pasiekė aukščiausias pozicijos įkraunamų automobilių rinkoje“, – optimizmo nestokojo VW prekinio ženklo vadovas Ralfas Brandstaetteris.