„LastPass“, populiari slaptažodžių valdymo platforma, taps nepriklausomu verslo subjektu. Tiesą sakant, jos pagrindinė įmonė „LogMeIn“ netgi patvirtino, kad „LastPass“ savo veiklą vykdys kaip debesų kompiuterijos saugos įmonė. „LastPass“ netrukus taps atskira įmone, patvirtino „LogMeIn“, kuriai iki šiol priklausė „LastPass“. „LogMeIn“ ją įsigijo 2015 m. už 110 mln. JAV dolerių.
„LogMeIn“ duomenimis, daugiau nei 30 mln. registruotų naudotojų bei daugiau nei 85000 verslų visame pasaulyje šiandien naudojasi „LastPass“ paslaugomis, kad galėtų saugiai kurti, saugoti ir atšaukti arba gauti įvairius prisijungimo kredencialus, duomenis virtualioje erdvėje.
„LogMeIn“ patvirtino leidimą dėl „LastPass“ atsiskyrimo, teigdama, kad ši platforma per labai trumpą laiką tapo tikrai didelė. Tai atrodo tiesa vien dėl įdomios „LogMeIn“ tyrimų ataskaitos tema: „2021 m. Slaptažodžių psichologija“. Joje teigiama, kad 91 procentas respondentų šiais metais susikūrė bent vieną naują paskyrą. Be to, daugiau nei 90 procentų respondentų atskleidė, kad turi net 50 ar daugiau internetinių paskyrų, programų prisijungimo duomenų, kredencialų, kuriuos reikia prižiūrėti ir valdyti.
„LastPass“ taps nepriklausoma įmone, ji galės „padidinti investicijas į klientų patirtį, į rinką įtrauktas funkcijas ir inžineriją, kad paspartintų natūralią slaptažodžių valdymo, vienkartinio prisijungimo (SSO) ir kelių veiksnių autentifikavimo plėtrą (MFA)“, - pakomentavo „LogMeIn“.
„LogMeIn“ taip pat atskleidė, kad didžioji dauguma „LastPass“ klientų - verslo klientai. Paprasčiau tariant, įmonės ir jų darbuotojai pasitiki „LastPass“ labiau nei individualūs asmenys. Tai aiškiai rodo, kad sprendimą dėl „LastPass“ atsiskyrimo lėmė didėjanti slaptažodžių informacijos tvarkymo paslaugos paklausa verslo sektoriuje.