Lietuvių sukurta viena populiariausių pasaulyje šunų dresavimo programėlių „Dogo“ antrajame investavimo raunde pritraukė 3 mln. JAV dolerių investicijų. „Dogo“ pritrauktas lėšas skirs programėlės funkcijų tobulinimui ir plėtrai į augančią šunų savininkų rinką, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Šių metų lapkritį pasibaigusio antrojo investavimo raundo metu į „Dogo“ investavo Baltijos šalyse veikiantis rizikos kapitalo fondas „Change Ventures“ kartu su Vokietijos rizikos kapitalo fondu „Monkfish“ ir Justu Jankausku, buvusiu startuolio „Vinted“ vadovu. Taip pat antrajame raunde dalyvavo ir ankstesni „Dogo“ investuotojai iš akceleratorių „Leap Ventures Studio“ (JAV) ir „Axel-Springer-Porsche“ (Vokietija).
Tai jau antra pritraukta stambi „Dogo“ investicija. 2019 m. vykusio pirmojo investicinio raundo metu „Dogo“ sulaukė 700 tūkst. eurų vertės investicijos.
„Šiuo metu mūsų programėle yra pasinaudoję jau daugiau kaip 4 mln. šunų savininkų iš viso pasaulio, tačiau tai tik maža dalis potencialios rinkos. Vien JAV skaičiuojama, kad yra virš 60 mln. namų ūkių, kurie augina bent vieną šunį. Tad matome daug perspektyvų plėtrai tiek auditorijos, tiek papildomų produkto funkcijų prasme. Esame dėkingi mūsų vizija tikinčiais investuotojais. Jų dėka galėsime toliau tobulinti produktą, išspręsti daugiau šuniukų augintojų rūpesčių ir pritraukti talentingų komandos narių“, – sako Tadas Žiemys, „Dogo“ bendraįkūrėjas.
„Dogo“ programėlė, kurią 2016 metais sukūrė T. Žiemys ir Rasa Gentvilaitė-Žiemienė, yra orientuota į jaunus šuniukus įsigijusius asmenis. Programėlė veikia prenumeratos principu ir supažindina žmones su dresavimo pagrindais, padeda išmokyti augintinius daugiau nei 100 triukų ir gudrybių, bendrauti su kitais šunimis ir t. t.