Telekomunikacijų bendrovės „Bitė GSM“ verslo klientai metines deklaracijas Registrų centrui galės teikti ir elektroniniu būdu – tai numato „Bitės“ ir Registrų centro pasirašytas ketinimų protokolas. Ateityje elektroniniu būdu įmonės galės teikti ir informaciją apie juridinių asmenų duomenų pakeitimus.
„Akivaizdu, kad kai kuriose verslo srityse elektroninė savitarna šiandien tiesiog nepakeičiama, todėl atsižvelgdami į savo klientų poreikius siūlome dar vieną naujovę. Pagrindinis jos privalumas – greitis ir patogumas, šiandien ypač svarbūs verslo pasaulyje“, - sakė „Bitės GSM“ generalinio direktoriaus pavaduotojas verslo klientams Darius Montvila.
Elektroniniu būdu siųsti duomenis Registrų centrui galės įmonės, pasirašiusios sutartis su „Bite“ dėl papildomų paslaugų administravimo. Nauja paslauga bus teikiama el. savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“, kur veikia saugi autentifikacijos sistema, leisianti identifikuoti prie Registrų centro informacinės sistemos besijungiančius klientus.
Ateityje elektroninę savitarną su „Registrų centru“ planuojama išplėsti ir privatiems „Bitės“ klientams.
Pasak D.Montvilos, „Bitė“ taip pat planuoja plėsti elektroninės savitarnos projektus su valstybinėmis institucijomis. Praėjusiais metais „Bitė“ dalyvavo kuriant vieną iš didžiausių e-sveikatos projektų Lietuvoje - modernią pacientų išankstinio registravimo sistemą. Pirmoji elektroninė registravimo sistema sėkmingai veikia Santariškių klinikose ir gali tapti pagrindu vieningai sistemai visose šalies sveikatos įstaigose.