„Tesla“ yra elektromobilių rinkos lyderis ir pavyti Elono Musko kompaniją bus labai sunku. Tačiau „Volkswagen“ neturi pasirinkimo – į elektromobilių rinkos kalną reikia kopti labai greitai.
Gamintojo nuotrauka
„Tesla“ savo istoriją pradėjo kaip startuolis su vos keliais modeliais. Tokia visai nauja kompanijos struktūra yra labai lanksti. Tuo tarpu tokias kompanija kaip „Volkswagen“ kausto standžios organizacijos struktūros. Šalia atsainaus požiūrio į elektrifikaciją, tai yra viena iš priežasčių, kodėl vienas didžiausių automobilių gamintojų pasaulyje dabar turi vytis naujokus.
„Volkswagen“ nenori tik sumažinti atsilikimą. „Volkswagen“ planuoja 2025 metais būti pasauliniu elektromobilių rinkos lyderiu. Ta ambicija yra pasiekiama, bet tokiems tikslams pasiekti reikia ne tik daug darbo, bet ir investicijų.
„Volkswagen“ ateinančių 5 metų investicijas į elektrinį mobilumą (daugiausia elektromobilius) padidino iki 52 milijardų eurų. Bendros investicijos iki 2026-ųjų siekia 159 milijardus. 56 % šios sumos bus skiriama vadinamosioms investicijoms į ateitis – elektromobiliams, skaitmeninėms technologijoms, autonominiams automobiliams ir taip toliau.
„Volkswagen“ ketina elektromobilių gamybai skirti daugiau savo valdomų gamyklų. Vien Žemutinėje Saksonijoje ketinama investuoti 21 milijardą eurų – Hanoveryje bus gaminami keli „Volkswagen“ ir „Audi“ markių elektromobiliai, „Bentley“ kėbulai, naujas „Volkswagen ID. California“ kemperis, sukurtas ant „ID. Buzz“ bazės. Taip pat bus investuojama į gamyklas Leipcige, Volfsburge, Zalcgiteryje ir kitur.
Daug investicijų, daug pinigų ir labai ambicingi tikslai. Iš kur tiek pinigų? Na, „Volkswagen Group“ yra milžiniška kompanija. Bet žiniasklaida kalba, kad „Porsche“ gali atsidurti ant prekystalio. Greičiausiai viena ar kita forma „Porsche“ ir „Volkswagen“ ryšiai būtų išlaikyti, bet pasikeitusi savininkų struktūra padėtų atlaisvinti šiek tiek pinigų.