BMW jau pardavė milijoną elektrifikuotų transporto priemonių ir planuoja iki 2025 metų parduoti du milijonus visiškai elektrinių transporto priemonių, tokie planai pateikti automobilių gamintojo pranešime.
„Apie 70 procentų iki šiol parduotų elektrifikuotų transporto priemonių buvo įkraunami hibridiniai modeliai“, – tokią informaciją per apskritojo stalo konferenciją su žurnalistais pateikė kompanijos pardavimų valdybos narys Pieteris Nota. „Mūsų kompanijos manymu, įkraunami hibridiniai automobilių modeliai ir toliau vaidins svarbų vaidmenį, ypač klientams, neturintiems lengvos prieigos prie įkroviklių“, – sakė Nota. P. Nota taip pat pabrėžė, kad tolesnis iškastinį kurą naudojančių automobilių modernizavimas buvo dar vienas svarbus žingsnis siekiant padaryti automobilių pramonę tvaresne. „Tik tada galime justi ryškesnį progresą mūsų klientų rate“, – sakė Nota.
BMW investuoja į įvairias technologijas, o ne vien tik elektra varomus automobilius, kad sumažintų išmetamųjų teršalų kiekį, ir nepritaria griežtiems draudimams pirkti automobilius su degimo varikliais. Automobilių gamintojas siekia, kad iki 2030 metų bent 50 procentų pasaulio pardavimų būtų visiškai elektra varomi automobiliai, tačiau ne kartą kartojo, kad įkrovimo infrastruktūros stoka buvo ir yra pagrindinė kliūtis, neleidžianti vartotojams greičiau „įsisavinti“ elektromobilių.
P. Notos teigimu, BMW pardavimai šių metų lapkritį buvo šiek tiek mažesni nei tuo pat metu pernai, nes lustų trūkumas ir toliau ribojo pasiūlą. Tačiau bendrovė išlaiko įsitikinimą, kad, palyginti su praėjusiais metais, jos pajamos išaugs itin ženkliai.